Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

• Maker
    Discussie

• Ive

Hallo,

Ik zal mij eventjes voorstellen. Ik ben Ive, 40jaar en woon in Kapellen.
      Van mezelf mag ik wel zeggen dat ik al even gebeten ben door het P-virus, ondanks het feit dat ik er zelf nog geen bezit.
      Ik ben nu wel rustig aan het rondkijken naar een 911 van 1980 tot 1992.
      Vroeg of laat staat er eentje in mijn garage.

Groeten, Ive

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 182)
      • die snappen wij in den bels dan weer niet Mart.

touwens, valling is oud nederlands voor verkoudheid

Aha, tís ene met zo’n Space spoiler … proficiat Ive, het dak kan open volgende week, wordt mooi weer in NL,.. ik krijg ook een valling, klinkt goed … :mrgreen: (maaruh wha is da?) :happy:

(als je in NL een valling krijgt, dan kun je de volgende ochtend naar het gemeentehuis …)

congrats, boxster over 911 :respect2:
            van aan z’n staart te zien is ook de auto *luv op z’n nieuw baasje (of z’n madam)

987s.png

Ive

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=258600616&asrc=fa%7Cas

Voor wie echt curieus is, hier de verkoopslink dan.
              Ik wist niet dat er onder het P-virus ook nog het “super-nieuwsgierig”-virus zat 😮 :mrgreen:

Bedankt iedereen voor de toffe gelukswensen :salut:
              Volgende week vrijdag ga ik hem normaal gezien halen (t ja, moet ook af en toe nog gaan werken) en hij komt uit nederland, toch zo’n 140 km rijden.

Dat gaat dan ne lange nacht worden vrees ik :coolness:
                Ik ga :sleep:
                En voorlopig zonder valling :mrgreen:

ik kruip niet in mijn bed voor ik foto’s gezien heb :bounce: :bounce: :bounce:
                  btw, zit hier ook met een valling 👿

En ik kan nu al niet slapen want heb een valling. 😉

Anyway, proficiat met je aankoop. Dus, als ik het goed begrijp, er zijn dus geen foto’s. :think:

dikke proficiat, maar waar blijven die foto’s :happydance:
                      ge gaat daar toch niet mee wachten tot volgende week want anders gaan wij niet kunnen slapen :bounce:

:applaus: :applaus: :applaus:

Ive

Foto’s gaan zo snel mogelijk volgen. beloofd 😉

Wim

Gefeliciteerd met de Porsche aankoop. :up:

Gij gaat U amuseren!!! :relaxman: :relaxman:
                              en wij gaan alleen maar naar fotos mogen kijken…

Ive

doeme, betrapt. ne S 3.2 van 2006 met 280 pk, manueel en origineel gps enz.

Ne Boxster???maar welk type?

Ive

Nog ff geduld dan lol. Volgende week kan ik hem normaal gezien gaan halen. Ik zal dan wel enkele spy-pics posten hèhè.
                                    en dan: raad het plaatje lol

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 182)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.