Porsche Francorchamps Days 20-22 april 2018

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps Days 20-22 april 2018

• Maker
    Discussie
  • Gisteren mail organisatie ontvangen, ziet er weer goed uit. :happydance:
    Zaterdag trouwens een georganiseerde rondrit, was vorig jaar nog niet, dacht ik?
    Wie gaat er dit jaar naar toe?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Ja da kan. Maar als je ticket besteld op site PCF ( gratis 2 p + parking moet Porsche zijn) mag je met je Porsche parkeren binnen het circuit wat leuker en veiliger is voor je Porsche
      Mits passagiers ticket 10€ + afstand van verhaal kan je ook mee rijden als je dat wil is een hele belevenis. :driver: :driver:

en hoe zit dat daar in zijn ‘werk’ voor de gewone bezoeker ? zou op zondag graag eens gaan kijken, ben nog nooit geweest.
        Ik kan daar zomaar opdagen zonder ticket, toegang betalen en in tribune gaan zitten ?

:up:

Gevonden 🙂

Stond ook op men account nu met de nodige instructies 🙂

Normaal moet je die zelf afprinten via je account.
              Na betaling krijg je mail met link. :salut:

Weet iemand hoe men de nodige tickets krijgt

Ik heb zaterdag de nodige betalingen gedaan maar heb echter nog niets ontvangen

Alleen een factuur op men account

Je kan inschrijven voor één dag is geen probleem 2 sessies in discovery 1 x 45′ en 1 x 30′ = 350 €.
                  Kan normaal ook nog ter plaatse op de dag zelf dan kan je het weer afwachten.

Ik ga
                    Zou graag vrij rijden, maar zie dat Discovery over 2 dagen gaat
                    Zaterdag moet ik werken

Kokodile en ik zullen zullen er vanaf vrijdag tot zondag zijn (de madammen ook natuurlijk). Vorig jaar enkel zaterdag en zondag geweest, zondag wel vroeger vertrokken wegens slechte weersomstandigheden. Wat het weer dit jaar zal brengen is nog af te wachten, aprilse grillen!! Snoer zal waarschijnlijk ook wel langskomen.

Alleen zondag , Zaterdag heb ik een wedstrijd

Ga je twee dagen?

Wij zullen er ook zijn gaan al 10 jaar . Rijden in Passion GT
                            @ Luke Rondrit is er altijd al geweest en telkens op zaterdag. ( Rally )
                            @ Cayman 718 parade op zondag is fille rijden maar leuk om het circuit eens van een andere kant te leren kennen. Open bar is interessant 60€ p/p ganse dag eten en drinken in villa au rouge. Voor wie zijn eerste keer op circuit wil rijden zou ik mij inschrijven in Discovery gaat al goed vooruit maar is te doen.

Ik zou op zondag gaan

Nog nooit geweest , iemand suggesties want er is daar blijkbaar heel wat te beleven

Parade zou ik zeker willen doen

Nog andere suggesties ?

Ik ga

PFD18.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.