Porsche GT3 Cup Challenge Benelux * Circuit Zolder – 27aug2015

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche GT3 Cup Challenge Benelux * Circuit Zolder – 27aug2015

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

op donderdag 27 augustus is het Porsche Day op Circuit Zolder.

Die dag worden zowel de vrije trainingen, kwalificatieronden als 2 races gereden van de Porsche GT3 Cup Challenge Benelux.

Het minuscule gaatje in de agenda wordt opgevuld met VIP-laps voor Porsches: circuitrijden onder begeleiding van ervaren instructeurs!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Packagedeal (vanaf 5 track entries) lijkt weinig waarschijnlijk gezien verrassend beperkte interesse 😕 , in dat geval zal het aan standaardprijs worden maar waarbij een forumdonatie van 5€ zal worden doorgestort naar ons geliefde forum voor elke hier gecentraliseerde boeking. 😉

-Trackentry warm-up 350€ (al dan niet met 1 guest +65€) incl paddock hospitality en diamond cocktail
        X

– Trackentry sport 350€ (al dan niet met 1 guest +65€) incl paddock hospitality en diamond cocktail
        PVDW met guest

– Porsche Paddock Lounge 199€ (Porsche parking en all day hospitality incl diamond cocktail)
        X

– Porsche Diamond Cocktail vanaf 18u (porsche VIP-parking incl)
        X

Net ontvangen …. Na de aangename bijeenkomst van vandaag, misschien nog gegadigden om er een vervolg aan breien op zolder met een cocktailbar en muziekske ? Porsche Hospitality zou toch dik in orde moeten zijn.

Discover or rediscover Zolder with your Porsche !
          Only for road cars. No noise limit.

DAGPROGRAMMA

Het dagprogramma is een actieve dag voor de Porsche-klant. Hij kan zich niet alleen een paar sessies utileven op circuit onder begeleiding van ervaren instructeurs maar hij kan ook de ganse dag (tot 23u50) genieten van een echte race & partysfeer op Circuit Zolder.
          De Porsche-klant die zich inschrijft voor het dagprogramma krijgt meteen ook een uitnodiging voor een exclusieve Porsche Diamond Cocktail Party ’s avonds.

ACTIVITEITEN

Volledig wedstrijdschema Porsche GT3 Cup Challenge Bénélux :
          – 2 x Warming-up 60 minuten
          – 2 x Kwalificatie 15 minuten
          – 2 x Race over 30 minuten

Kwalificaties 24-Uren van Zolder

Porsche Warming-up en Sport Stage :
          – Helm verplicht
          – Enkel straatauto’s met straatbanden (geen slicks toegelaten)

1. WARMING-UP STAGE :

– 3 x 20 minuten track-time voor Porsche klanten
          – Onder begeleiding van instructeurs o.l.v. Didier Noirhomme
          – Geen mogelijkheid tot vrij rijden
          – 4 x 5 klanten
          – Ontbijt – lunch – Dinner
          – Exclusieve Porsche parking in de paddock
          – Toegang tot de nacht-training 24-Uren van Zolder

– 350 € inclusief Porsche Diamond Cocktail Party

2. SPORT STAGE :

– 3 x 20 minuten track-time voor Porsche klanten
          – Zonder instructeur
          – GEEN decibel limiet
          – Ontbijt – lunch – Dinner
          – Exclusieve Porsche parking in de paddock
          – Toegang tot de nacht-training 24-Uren van Zolder

– 350 € inclusief Porsche Diamond Cocktail Party
          – Optie instructeur : 75€ per sessie

Guest : 65€ ( ontbijt – lunch – Porsche Diamond Cocktail Party )

AVONDPROGRAMMA :

Het avondprogramma start vangt aan vanaf 18u. Porsche-klanten krijgen exclusief toegang tot de paddock en kunnen hun Porsche op de Porsche-VIP-parking parkeren. Tijdens de Porsche Diamond Cocktail Party genieten de gasten van een heerlijk buffet en leuke muziek.

Alle gasten maken kans op één van de 4 diamanten van 0,20Ct en 3,75mm. Alle andere gaan naar huis met een zirkoon die zij in hun champagneglas gevonden hebben.

Tijdens de Diamond Cocktail Party kunnen de Porsche VIP-gasten de avondtraining van de 24-Uren van Zolder mee volgen vanop het terras van de VIP-tent.

Prijs avondprogramma : 125€

Kogel is door de kerk, ik ga mee met pvdw, we zijn al met twee, drie, vier, liefst 5 of met 10… we zien het wel.
            Zal nog veel kunnen leren op en naast het circuit en mits wel wat kenners aanwezig zullen mijn ogen en oren open zijn.
            Zij die alsnog over de brug komen, ALLEN welkom en laat het hier maar weten.

PDS

Sessies van 20 minuten zijn eigenlijk véél te kort !
              Tegen dat de banden en remmen op temperatuur zijn is de tijd om.

Ik weet uit ervaring dat als er iets gebeurd (crash, takeling, oliespoor, …) de sessie later kan starten maar op zelfde uur stopt. Dus kans dat de sessie gewoon vervalt.

:geek:

Dagplanning gekregen:
                PORSCHE DAY BELGIUM at Circuit Zolder
                August 27, 2015
                From 9h00 Registration at Welcome Centre
                09h00-11h30 Breakfast @ Porsche Paddock Lounge
                09h05-10h05 Porsche GT3 Cup Challenge Benelux — free practice 1 (60’)
                10h15-10h45 Porsche Track Experience — level Sport (30’)
                10h55-11h55 24Hours — free practice (60’)
                11h30-14h30 Lunch @ Porsche Paddock Lounge
                13h05-14h05 Porsche GT3 Cup Challenge Benelux — free practice 2 (60’)
                14h15-14h35 Porsche Track Experience — level Warm-Up (20’)
                14h45-15h15 24Hours — qualifying practice 1 (30’)
                15h25-15h45 Porsche Track Experience — level Sport (20’)
                15h55-16h30 Porsche GT3 Cup Challenge Benelux — qualifying practice (15’ – 5’ – 15’)
                16h40-17h00 Porsche Track Experience — level Warm-Up (20’)
                17h10-17h40 24Hours — qualifying practice 2 (30’)
                From 18h00 Porsche Diamond Cocktail
                18h00-18h30 Porsche GT3 Cup Challenge Benelux — race 1 (30’)
                18h40-19h00 Porsche Track Experience — level Sport (20’)
                19h20-19h50 Porsche GT3 Cup Challenge Benelux — race 2 (30’)
                20h00-20h30 Porsche Track Experience — level Warm-Up (30’)
                20h30-22h00 Diner @ Porsche Paddock Lounge
                20h45-23h45 24Hours — qualifying practice 3 (180’)

Ik heb filmpje van vorige editie in Assen eens gekeken, ik kan verkeerd zijn maar lijkt precies zondagsrit op circuit. Iemand andere en betere ervaring? @PDS?
                  De dagplanning heb ik aan organisatie gevraagd maar tot op heden niet mogen ontvangen.
                  Zoals al aangehaald als de zon er is formidabele dag en zijn geld waard, als het regent…

Nu als er een groepje forummers via pvdw inschrijven doe ik mee en zien we wel dat we er een leuke dag van maken onderling met gelijkgezinde P liefhebbers.

@pvdw : Ik heb wel goesting, maar zit nog wat in twijfel … weinig effectieve respons van de rest merk ik … op deze manier zal het one man party worden 🙁

Ik durf niet inschrijven.
                      Mijn P zal wellicht niet klaar zijn tegen dan.

@PDS
                        Was hopende open een ervaren gids in de sport categorie 😳
                        Nu ga ik is naar Zolder …. Fin, zal wel lukken 😉 Je komt toch wel is af ?

@All
                        Bij 5 track entries krijgen we iets betere prijs en kunnen we een korting krijgen op de guest-tickets voor de Porsche Paddock Lounge en de Porsche Diamond Cocktail …. Lijkt me ideale gelegenheid om er een PFB-party van te maken :drink: :ass: :happydance: waarbij er dan on track ook nog is redelijk wat te :coolness: en :popcorn: valt!

Dus bij deze :
                        1) Who’s up for zolder without DB-Limit ?
                        2) Wie heeft er zin in een feestje ? (Zit ook al Incusiefl in track entry)

Volgens mij is de tijd rijp voor een dual clutch ! GT3 met winst verkopen, en iets anders in de plaats zonder koppelingspedaal ! ‘t Is immers voor uw eigen gezondheid ! 😉

PDS

Nee nee ik heb met die auto altijd al een haat-liefde verhouding gehad ! ruzie

Ik heb snel last van mijn rug en knie erin, heb er dit jaar al paar keer mee op circuit geweest, nu heb ik het weer wat mee gezien. :coolness:

[quote=”PDS” post=211282Sorry Philip, niet veel zin meer in 😳

[/quote]

Hoe komt het? akkafietje gehad toch?

PDS

[quote=”pvdw” post=211026]

@pds
                                : jij kan wel is rondje voorop rijden hé … Of twee :sarcastisch[/quote]

Sorry Philip, niet veel zin meer in 😳

Vorig jaar heb ik ook de vip-laps gereden voor de 24h. Was wel leuk

Komt eraan ! Laatste details uit te klaren maar er komt een PFB AANBOD met incl een donatie voor onze forummeisters.

Zou goed zijn te weten wie echt serieuze interesse heeft.

any news on the package deal ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.