Porsche GT3 Cup Challenge Benelux * Circuit Zolder – 27aug2015

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche GT3 Cup Challenge Benelux * Circuit Zolder – 27aug2015

• Maker
    Discussie
  • op donderdag 27 augustus is het Porsche Day op Circuit Zolder.

Die dag worden zowel de vrije trainingen, kwalificatieronden als 2 races gereden van de Porsche GT3 Cup Challenge Benelux.

Het minuscule gaatje in de agenda wordt opgevuld met VIP-laps voor Porsches: circuitrijden onder begeleiding van ervaren instructeurs!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • [quote=”PiWi” post=211085]@pvdw, waar lees jij dat er geen dB limiet is?
      Vandaag uurtje gaan rijden en 2 zwarte vlaggen gekregen.[/quote]

Daarom ga ik nooit naar zolder… Als je van het gaspedaal moet is de fun eraf 😉

Maar 27ste gegarandeerd NO DB LIMIT :music:

Warm-up is onder begeleiding insctructeurs
        Sport is vrij rijden
        Telkens 3 sessies van 20-25 min
        slechts 25 deelnemende wagens per categorie
        Geen DB-limiet :-))
        Packagedeal behoort tot mogelijkheden, echter verschil zal klein zijn gezien het beperkt aantal beschikbare slots. Verwacht vandaag de juiste details te ontvangen en laat het jullie weten.
        Mvg

@pvdw, waar lees jij dat er geen dB limiet is?
          Vandaag uurtje gaan rijden en 2 zwarte vlaggen gekregen.

Zal ni gaan he PORSCHE DAY :happy:

Als de GT3 ni klaar is pakte toch uwe Focus RS, ik wil die vierwieldrifts wel eens zien 🙂

Als mijn GT3 terug klaar is :think: misschien ook meedoen.
                Zal dan toch niet echt druk zijn op de baan.

Ik zie da ook wel zitten. We zijn er toch voor de 24u :driver:

[quote=”pvdw” post=211026]
                    Ben aan het horen of ze geen pakket-prijs kunnen voorstellen. Wie zou nog willen meedoen ? Warm-up en sport sessies voorzien.
                    [/quote]

Ja misschien, ben nog altijd op zoek naar herhaling van mijn Porsche days ervaring. Wat houden die warmup en sport in ? Hoeveel sessies van hoelang ? Enkel voor straatwagens, geen slicks ?

[quote=”bccars” post=210958]Staat in mijn agenda … Ik ga mee Ghost ![/quote]

Zoals ik al in de eerste post schreef wacht ik het weer een beetje af.
                      We kunnen hier verder afspreken binnen enkele weken :up:

Geen DB-limiet :-))
                        Denk dat ik is op zolder ga rijden :mrgreen:
                        Ben aan het horen of ze geen pakket-prijs kunnen voorstellen. Wie zou nog willen meedoen ? Warm-up en sport sessies voorzien.

@pds
                        : jij kan wel is rondje voorop rijden hé … Of twee :sarcastisch

[quote=”Monza” post=210976]… hoe en waar kunde inschrijven ?? [/quote]

KLIK

[quote=”deepee” post=210927]op donderdag 27 augustus is het Porsche Day op Circuit Zolder.

Die dag worden zowel de vrije trainingen, kwalificatieronden als 2 races gereden van de Porsche GT3 Cup Challenge Benelux.

Het minuscule gaatje in de agenda wordt opgevuld met VIP-laps voor Porsches: circuitrijden onder begeleiding van ervaren instructeurs!

hoe ev waar kunde inschrijven :popcorn:

Staat in mijn agenda … Ik ga mee Ghost !

zorg maar allemaal dat jullie herkenbaar zijn aan de oranje lanyard :engeltje:

Naar de 24h gaan we zeker, maar denk dat ik 27 aug ook ga aanvinken in mijn agenda :think: :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.