Porsche is GTLM IMSA kampioen

Home Forum Porsche Talk Porsche is GTLM IMSA kampioen

• Maker
    Discussie

• 123

Share a Coke® with the Champions: Sporting the iconic Coca-Cola livery, we won the Manufacturers’, Team and Drivers’ titles in the GTLM class in this year’s IMSA finale at the Michelin Raceway Road Atlanta. Thanks for your support – see you all next season!

Belg Laurens Vanthoor is drivers kampioen samen met Earl Bamber

de Super Cayman RSR did it again

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Forester 2.5 XT: 200000 zorgeloze kilometers mee gereden. Wolf in schapenvacht aan de stoplichten (0-100 in 6.3s), er waren er veel die verrast keken 😀 …toen was ik nog jong en onbezonnen (met een pak minder grijs haar).

Inderdaad :coolness:

En ik ben ook fan van de Forester. No-nonsense, weegt geen 2,3 ton, perfect werktuig. Doe me niet beginnen over SUV-coupés!

123

nu ja, de Subar Forrester is de 4×4 bij uitstek bij de boeren in de UK 😀

Forester – The perfect car if you’re a farmer. Or live in a field.

The Subaru Forester…

Farmers weekly
            https://www.fwi.co.uk/machinery/4x4s/on-test-subaru-forester

https://thefarmingforum.co.uk/index.php?threads/subaru-forester.149116/

Dus vandaar “agrarisch” :coolness:

In die vergelijking kan ik me vinden. Altijd fan geweest van de Scooby’s.

123

klinkt als een subaru forester

Klinkt niet als een tractor in mijn oren.

[quote=”Rollie” post=278418]”Juist, maar wat maakt het uit? Onderscheid tussen Cayman en Carrera is 95% marketing (enfin, tot voor de 992 toch), dat weet kameraad bccars best. Een 981 zal meer onderdelen delen met een 991 onder de oppervlakte dan pakweg met een 718 met zijn agrarische krachtbron… ”

Yellow, ik heb nochtans niet de indruk dat ik met een tractor onderweg ben, zeker als ik mijn rondetijden op circuit bekijk….[/quote]

Die TVR-jaren hebben duidelijk hun tol geëist van je gehoor… 😈

https://www.youtube.com/watch?v=7WFnCNDSBVI

En ja, ik heb de 718 Cayman GTS (met PDK) proefgereden vorig jaar… Gaat inderdaad belachelijk hard, veel harder dan mijn 2.7 met PDK. So what? 🙄

Ik rij ook heel graag met mijn tracteur !

“Juist, maar wat maakt het uit? Onderscheid tussen Cayman en Carrera is 95% marketing (enfin, tot voor de 992 toch), dat weet kameraad bccars best. Een 981 zal meer onderdelen delen met een 991 onder de oppervlakte dan pakweg met een 718 met zijn agrarische krachtbron… ”

Yellow, ik heb nochtans niet de indruk dat ik met een tractor onderweg ben, zeker als ik mijn rondetijden op circuit bekijk….

123

GTLM is gewoon zelfde klasse als GTLM WEC
                          punten van diverse races tellen voor zowel WEC als voor IMSA
                          Maar in de IMSA volledige traject zijn er dus ook races waar er autos rijden die de WEC in Europa niet doen, zoals Acura en wat ander Amerikaanse merken..

Is dus zelfde Cayman die ook 24 Hrs Du Mans rijd

Juist, maar wat maakt het uit? Onderscheid tussen Cayman en Carrera is 95% marketing (enfin, tot voor de 992 toch), dat weet kameraad bccars best. Een 981 zal meer onderdelen delen met een 991 onder de oppervlakte dan pakweg met een 718 met zijn agrarische krachtbron… 😈

Ik heb trouwens nog nooit gehoord (of ben ik het vergeten) van de GTLM IMSA… De rally van Het Zoute daarentegen… Youtube staat er vol van. De Lippenslaan bumper aan bumper gevuld met patserige turbo-bakken zonder uitlaat PAF PAF PAF PAF!!!!… Pff, wat heb je daaraan!

Doe mij maar een trip door Europa met een paar maten in gezelschap van onze dames. Kan ik tenminste zelf sturen! Het gevoel, het landschap, de other people!

123

[quote=”bccars” post=278376]So not true :-)[/quote]

ech wel

Geen ruimte voor achterbank
                              access panel voor riemen te stellen

Das gewoon een Cayman

So not true 🙂

Indeed!

123

gene zever, ze hebben zelfs een access panel op de firewall , om de riemen te stellen
                                    vlak achter de piloot, identiek formaat als mijn Cayman.

Dus het ding is gebouwd op een basis chassis van een Cayman.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.