Porsche kriebels!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche kriebels!

• Maker
    Discussie

• Godfried
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik ben Dries (Godfried voor de vrienden), 37 jaar, vader van 2 zonen (7&9) en woon in Bornem. Zoals zo velen hier kriebelt het Porsche virus al van in mijn jeugdjaren, maar de laatste paar jaar wordt het echt erg. Daarom ben ik al even aan het sparen voor een 911, en de laatste paar weken ook actief op zoek. Na veel wikken en wegen en wat rekken aan het budget, staat een 964 bovenaan mijn verlanglijstje. Targa vind ik mooi, coupé kan ook, C4 hoeft geen struikelblok te zijn, liefst wel geen tiptronic.
      Al moet ik eerlijk toegeven, na een ritje met een 996 Turbo ben ik gaan twijfelen. Die dingen rijden zo goed, en vallen eigenlijk in dezelfde prijsklasse. Iets minder charmant en duurder qua taks, maar de prestaties zijn wel 😯 Nu, zoals elke echte vent, lig ik thuis gewoon onder de sloef, en als vrouwlief zegt dat ze een 964 mooier vind, dan zal het een 964 worden. 8)

Groeten,
      Godfried

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
      • Nu, zoals elke echte vent, lig ik thuis gewoon onder de sloef, en als vrouwlief zegt dat ze een 964 mooier vind, dan zal het een 964 worden.

Hartelijk welkom Godfried.
        Vervang de cijfers 964 in jouw zin een keer door 997 … en wat denk je dat er in mijn garage staat?? :think:
        Ik heb het gevoel dat wij mekaar goed gaan verstaan!
        En, geloof niks van die andere die schrijven dat het zoeken plezant is … klopt just nikse van!
        :driver: :driver: en nog eens :driver: : dat is pas plezant!!!! Maar neem wel voldoende tijd voor het “voorspel”! 😉

welkom en succes met je zoektocht :up:

Dries er staat op het hollandseforum een hele mooie 964 cabrio te koop.

Wim

Welkom Godfried, en succes met de zoektocht. :up:

Welkom Godfried
                Prachtige streek daar :drink:

Veel succes met de zoektocht 😀

[quote=”pds trading” post=186575]Succes met de zoektocht naar de schaars wordende 964 *luv

Het lijkt er steeds meer op dat het meerendeel van het forum ene zoekt :wtf:

:up:[/quote]

waar wacht je op Philip :happydance: :driver:

welkom Godfried,

best naar uw vrouw luisteren want anders staat ze je misschien op te wachten :what: :what:

het wordt zowiezo genieten, de 964 heeft mss minder power en een minder stoere look maar je krijgt er in mijn ogen meer charme en karakter voor in de plaats en je vrouw wilt hem, wat kan je nog meer wensen… idd, van elk ééntje maar dan heb je wss zeker prijs thuis :happydance:

veel plezier :up:

PDS

Succes met de zoektocht naar de schaars wordende 964 *luv

Het lijkt er steeds meer op dat het meerendeel van het forum ene zoekt :wtf:

:up:

Welkom Godfried!! :first:

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.