Porsche laten polieren…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche laten polieren…

• Maker
    Discussie
  • Zonet Porsche afgeleverd bij Olivier V. (hier ook gekend op het forum) om een grondige opfrisbeurt te geven…

Alhoewel onze Porsche er toch nog redelijk goed uit ziet, ben ik enorm benieuwd naar het resultaat.

Perfectionist zijn is ook wat é :-p

Ik vermoed dat er hier tegen zondag wel enkele foto’s zullen zichtbaar zijn.

Wordt vervolgd dus!

Groeten,
    Olivier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • [quote=”Ibiz@ke” post=99888]Stofjes kan je met een blokje toch wegschuren en dan met grove tot fijne compound terug opblinken?

Paars product ken ik maar de naam ontglipt me even

Mooi werk geleverd![/quote]

Zoals gezegd op de vorige pagina, deze werkwijze kan inderdaad lukken, maar dan mogen de stofdeeltjes zich helemaal niet diep in de laklaag bevinden.

Je moet gewoon kunnen spuiten in een goede daarvoor ontwikkelde spuitcabine, anders zal je het altijd wel voorhebben.

En bedankt 😉

Stofjes kan je met een blokje toch wegschuren en dan met grove tot fijne compound terug opblinken?

Paars product ken ik maar de naam ontglipt me even

Mooi werk geleverd!

Mooi resultaat :applaus: :applaus:

[quote=”bladerunner” post=97103]@OlivierV Mijn P is vorig jaar kompleet herspoten en ik vind het een zeer mooi resultaat. Echter, als je goed ziet, zie je dat hij herspoten is zoals hier en daar een klein stofje of putje ed.
            Is het een optie om de wagen te laten polieren zodat dit allemaal weg is?[/quote]

Ik vrees dat ik je hierbij niet zal kunnen helpen 🙁

Het probleem is dat je nooit weet hoe diep de stofdeeltjes aanwezig zijn in de lak.

In sommige gevallen is dit dieper dan de blanke laklaag (tot in de kleurlaag dus) en dan is de enige oplossing schuren & opnieuw lakken.

Jammergenoeg zijn ze bijna onvermijdelijk, gezien een carrossier niet over de infrastructuur beschikt die een autoconstructeur wel heeft…

@OlivierV Mijn P is vorig jaar kompleet herspoten en ik vind het een zeer mooi resultaat. Echter, als je goed ziet, zie je dat hij herspoten is zoals hier en daar een klein stofje of putje ed.
              Is het een optie om de wagen te laten polieren zodat dit allemaal weg is?

sketterend!
                :respect2:

Prachtig werk !

Knap werk! Toch mooi om te zien wat men tegenwoordig allemaal kan.
                    Proficiat met je nieuwe Porsche Oli 😀

[quote=”Oli-Carrera” post=97082]Dag Olivier,

nogmaals dank voor het prachtige resultaat!
                      Een perfectionist die ik iedereen zou aanraden!

Wagen staat zoals nieuw, ondanks dat het één van de eerste 997’s is, zou je denken dat het een splinternieuwe wagen is.

Volgend weekend zal hij van ver opvallen op de parking van Francorchamps!!! 🙂

Groeten,

Olivier[/quote]

Jij ook bedankt voor het vertrouwen Olivier 😉

Dag Olivier,

nogmaals dank voor het prachtige resultaat!
                        Een perfectionist die ik iedereen zou aanraden!

Wagen staat zoals nieuw, ondanks dat het één van de eerste 997’s is, zou je denken dat het een splinternieuwe wagen is.

Volgend weekend zal hij van ver opvallen op de parking van Francorchamps!!! 🙂

Groeten,

Olivier

Zo ken ik je Olivier!
                          Wederom prachtig!!!

:wtf: :respect2: :respect2: :respect2:

Prachtig resultaat !!

[quote=”luc993cabrio” post=97068]Mascara voor de haarscheurtjes, eyeliner voor de diepere krassen en glossy lipstick voor de matte plekken :mrgreen: :happy: :mrgreen:[/quote]

Haha 😆

[quote=”Mushroom” post=97064]Idd, prachtig werk! Met welk product doe je die “correcties”?[/quote]

De polishes die ik gebruik voor de correctie zijn van Menzerna.

Deze polishes zijn uitstekend voor het gebruik op de harde lakken.

En bedankt 🙂

cool om te zien wat voor resultaten zo’n carrosseriewellnesskuur oplevert
                                  :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.