Porsche liefhebbers hun hond en kat (poesjes)

Home Forum Zeverhoekje Porsche liefhebbers hun hond en kat (poesjes)

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

even afgesplitst tegen vervuiling van ander draadje.

Heb je geen knappe dochter Wim ? Dan doen we een Ferrari tripje samen naar de familie :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
    • ASI

Na het eten van wat algen uit de vijver

Lekker uitrusten in de zon hoog in de moerbeibomen

[quote=”Igordiver” post=191444]Das overal zo. Als ge een kat in huis hebt moet ge er rekening mee houden dat de kat niet bij U woont maar ge woont bij de kat. Meestal hebben ze dan nog een air van “ge moogt blij zijn dat ik U in mijn kot tolereer” :mrgreen:[/quote]

Goh is dat overal hetzelfde…. :applaus:

een kat heeft personeel, en…………….. wij zijn die stakkers.. :first:

Das overal zo. Als ge een kat in huis hebt moet ge er rekening mee houden dat de kat niet bij U woont maar ge woont bij de kat. Meestal hebben ze dan nog een air van “ge moogt blij zijn dat ik U in mijn kot tolereer” :mrgreen:

Poekie … Rules the house … Eigenwijs als z’n …

Attachments:
              • zomer2012yes445.jpg
              • Poekie2.jpg

Border Terier Epo

Attachments:
                • BMW012.jpg

431715_4484306557717_1920434670_n1.jpg

10496933_10204668463343449_8990701070910723861_o.jpg
                  onze sneeuwbal

Zie hier onze Sylver.
                    Gelijk aan de Whiskas reclames 😛 enkel eet ze wat duurder voer :think:

Attachments:
                    • 20140831_184813_2014-12-30.jpg

IMG_0005.jpg
                      Hier onze tijger lief beestje hoor. :happy:

wel, ik vond die nu net wat teveel poezentrekjes hebben. blijkbaar zijn er ook beestjes met andere geaardheid 😉

PDS

Mark986 zijne Porsche is wel een schattig beestje :first:

@PatrickB: Super hé die sfinxen. We hebben er hier enkele als patiënt in de praktijk.
                            Topkatten zijn het !

Mijn lieve staffie Jana 😀

20131217_140041.jpg

mijn twee poezebeesten, superlief.
                                Bitish longhair en een Heilige birmaan

Lang geleden op elf jarige leeftijd moeten afgeven maar deze zal tot einde mijn dagen in mijn hart zitten, super dog, Thorax de Rottweiler

mooie beestjes te zien hier ( er zijn er zelfs bij die beter uitzien dan de baasjes :mrgreen: )
                                  sphynxen ook ooit gehad maar door gebrek aan vrije tijd moeten we het doen met de kale poes thuis :happydance:

PB

Onze Sphynxen (origine Canada)

van links naar rechts: iXx (op bezoek) Gucci – Rabanne – Ferragamo – Qutie (op bezoek)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.