Porsche liefhebbers hun hond en kat (poesjes)

Home Forum Zeverhoekje Porsche liefhebbers hun hond en kat (poesjes)

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

even afgesplitst tegen vervuiling van ander draadje.

Heb je geen knappe dochter Wim ? Dan doen we een Ferrari tripje samen naar de familie :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
      • Kiki
        c.jpg
        Porsche
        2014-12-1013.26.36.jpg
        Rolex
        2014-10-0714.31.36.jpg

DSCN1970.jpg
          Onze Ralph en Esprit, doodmoe na het ravotten.

RalpEsprit96.jpg

En dit zijn mijn 2 *porsche bewakers

y005.jpg

y007.jpg

image_2014-12-29.jpg

image_2014-12-29-2.jpg
              Hopla de poezen mogen ook van de partij zijn :happydance: beestje is nu een oude dame van 18jaar haar naam is cloe

Dit is onze waker en teddybeer van dienst, een langharige duitse herder genaamd : RS deluxe zur worringer rheinaue *luv
                2,5 jaar geleden gekocht bij een duitse herder fokker in Duitsland 😆

[IMG]http://i57.tinypic.com/25qw6ft.jpg[/IMG]

[IMG]http://i60.tinypic.com/2u545ec.jpg[/IMG]

Onze poedel Sjors op het strand !
                  261647_132002223546718_100002108243515_232615_4009051_n.jpg

Soms is dat waken zo inspannend dat assistentie van een derde vereist is.

Passief waken schijnt dit te heten, enfin dat denk ik toch :happy:

We zullen maar geen topic over poesjes beginnen Patrick want die hebben we al ergens anders 😳

Je moet hem toch vertellen dat hij met zijn poten moet sturen en niet met zijn … :bounce:

Jack “de” Russel.

IMG_2166.jpg

PB

[quote=”deepee” post=191137]

PS worden de dames met porsches en katten hier niet zwaar gediscrimineerd 😎 😳 🙄
                              [/quote]

are lap, omdat ik Porsches en katten heb, ben ik plots een vrouw? Da’s geen discriminatie, da’s erover. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_DSC0036.jpg

Mijne vriend, heb hem ook een autootje gekocht spijtig genoeg heeft hij er niet lang van kunnen genieten.

rocky.jpg

zodra ik op pensioen ben zou ik het graag zo bij mekaar hebben:

PS worden de dames met porsches en katten hier niet zwaar gediscrimineerd 😎 😳 🙄

ShetlandSheepdog.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.