Porsche logo high res.

Home Forum Porsche Talk Porsche logo high res.

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ik ben op zoek naar het Porsche logo (zoals het op de motorkap staat) maar dan in zééééér hoge resolutie voor een garage projectje… 😀 , iemand enig idee waar ik dit kan vinden of downloaden ? :popcorn:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • klopt mannen,, een vectorieel bestand kunnen we vergroten naar het oneindige formaat, en dat heb ik al (zie foto)

Maar ik had graag een Hig-res beeld van het grafische beeld van het logo (zie foto 3), dit zou leuk zijn op te hangen in de garage op een formaatje van ongeveer 100cm of zelfs groter, zoiets van formaat als de foto die DeePee geplaatst heeft….
        Ik ga het eens proberen met de afbeelding dat TheFab mij heeft laten toekomen, misschien lukt het daar al mee :up: :up:

Attachments:
        • IMG_3450-2.JPG
        • IMG_3451-2.JPG
        • Porsche_Crest.jpg

Vector bestand = professioneel = .eps = encapsulated post script

second thoughts crossing your mind :mrgreen: en die scheur was mij ook al opgevallen, ja !

logo.jpg

Zie mail & wing67@live.be
              Resized naar 70cm breed/600dpi
              Resized naar 100cm breed/1000dpi

Google eens op Porsche logo vector, een vectoriële afbeelding kun je in principe zo groot maken als je zelf wil.

Welke breedte/resolutie.

bedankt, we gaan de goeie richting uit maar is nog wat te laag van resolutie….. :popcorn:

euhhh…. ja lap daar heb je me… :happydance:

Ik bedoel natuurlijk het kofferdeksel vooraan dus het wapenschild… , solly hé :happy:

euhm …. motorkap… waar zit die bij jouw 997 ?

wat zoek je ??

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.