Porsche meeting Classic Park Boxtel (N)

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche meeting Classic Park Boxtel (N)

• Maker
    Discussie

• Ruud
    Deelnemer

Beste forummisten.

Op zondag 5 April 2015 is er weer een Porsche treffen in Boxtel (N) ongeveer een 30 minuten vanaf de grens.
      Als u hier nog niet geweest bent is dit voor elke auto liefhebber een absolute must.
      Het treffen is al leuk, buitenstaan er vele Porsches van bezoekers in lijn op gesteld, deze paraderen langs een super mooi terras met lekker eten en drinken, naast het treffen is er binnen een museum waar je je ogen uitkijkt…van een simpel Dafje 33 tot de meest zeldzame sportwagens.
      Er is ook een leuke shop waar veel Porsche materiaal te koop is.(kleding boeken schoenen etc etc,)
      Kijk eens op de site van Classic Park echt de moeite waard.
      Vorig jaar heb ik veel Belgen gezien en gesproken tijdens het Porsche scene live event, dat is ook daar gehouden.
      Leuk event en zeg nou zelf, weer een goede reden om de Porsche van stal te halen voor een mooie :driver: rit, toch?
      Wellicht zien we elkaar daar. :drink:
      gr.Ruud

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • PDS

Mooie bijeenkomst ! :applaus:

Hey, hele mooie foto’s . Denk dat het daar best gezellig was bij onze noorderburen.
          Misschien iets voor volgend jaar!!
          Grtz floere.

[quote=”larsy” post=201981]Vandaag naar boxtel geweest .
            Veel beter dan ik dacht.
            Ik denk wel dat we de enige belge waren !!!!

[/quote]

Ha die Larsy, leuk dat u mijn auto op de gevoelige plaat heeft vastgelegd (de Boxster links vooraan).
            Was een prachtige dag, mooie locatie, mooie auto’s (zowel buiten als binnen).

In Oktober is er weer een Porsche dag in Boxstel, kom op mannen (en vrouwen) met nog meer Belgen en Porsches nog meer vreugd!

Hier ook nog een paar foto’s :

De rest op mijn facebook : https://www.facebook.com/RUFIEevents

Daar was ik zelf ook al bang voor ja, maar ik heb het getest en zoals op deze printscreen te zien is klopt dat niet. Maar zelfs zonder Facebook-account is mijn fotopagina gewoon te bezichtigen. Dat is juist de reden dat ik m’n foto’s daar plaats 🙂

[IMG]http://i62.tinypic.com/255t6qd.jpg[/IMG]

[quote=”Archiebald” post=202018]”Ook ik ben gisteren even met de camera naar Boxstel gereden om Porsche’s te bekijken. Was erg geslaagd vond ik! Volgens mij heb ik van praktisch elke auto wel een foto gemaakt, dus neem vooral een kijkje op mijn foto pagina”.
                  Ik reed nog achter “JUT” aan de snelweg op, heeft zijn paardjes nog niet verloren! Wel aan de snelheid houden hè haha! Als er iemand nog foto’s heeft van een witte Cayman S met antraciet gepoedercoate velgen dan hoor ik het wel. Wij zijn er volgende keer in oktober weer bij.

Archiebald, ik heb geen Facebook dus kan je foto’s niet bekijken.

Ook binnen stonden er wel wat leuke dingen te koop 😉

image_2015-04-06.jpg

image_2015-04-06-2.jpg

image_2015-04-06-3.jpg

Het was echt een topdag gisteren, tegen het eind van de middag kwam er nog een Belgische rijder met een witte 928 het terrein op gereden, iemand van hier?
                      Heb er helaas geen foto van.

Ook ik ben gisteren even met de camera naar Boxstel gereden om Porsche’s te bekijken. Was erg geslaagd vond ik! Volgens mij heb ik van praktisch elke auto wel een foto gemaakt, dus neem vooral een kijkje op mijn foto pagina.

Hier wat previews:

Klikbaar plaatje:
                        [url=https://www.facebook.com/ArchiebaldPhotography/photos_stream?tab=photos_albums]

Grote foto zonder watermerk hebben? PB me hier of op Facebook even, dat komt wel goed 🙂 Nogmaals, ik heb van 90% v/d aanwezige auto’s wel een foto gemaakt

Is er morgen in Mechelen een vertrek gepland en zo ja om welk uur?

Waren ook van de partij gehad.
                            Meeting in Boxtel was pokkesaai. Alleen een omgebouwde badkuip en een waterkoker…..
                            Grapje, was zodanig leuk dat we zo ongeveer als laatste vertrokken zijn 🙂

Ja was echt goed ( ook het weer).
                              Ja int museum staan mooie auto’s
                              Ma de mijne was net verkocht 🙂

image_2015-04-05-7.jpg

Nee hoor, zijn ook net terug. Prachtige locatie, auto’s, mooie shop en in het museum stonden ook wel wat pareltjes 😉

Vandaag naar boxtel geweest .
                                  Veel beter dan ik dacht.
                                  Ik denk wel dat we de enige belge waren !!!!

image_2015-04-05-5.jpg

image_2015-04-05.jpg

image_2015-04-05-2.jpg

image_2015-04-05-4.jpg

image_2015-04-05-6.jpg

image_2015-04-05-8.jpg

image_2015-04-05-3.jpg

PSC

[quote=”porschefabian” post=196620]Porsche scene live event is in Best op Aquabest.

classic park is iets op zichtzelf staand..[/quote]
                                    Klopt, maar ik denk dat Heirman de PSC Classic Day’s – Porsche edition bedoeld. Dat evenement stond los van de evenementen van Classic Park 😉

Hier al wel een kaart binnen voor 5 april, maar ik kom vanaf de andere kant.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.