Porsche meeting op zondag 10 April 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche meeting op zondag 10 April 2011

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Wim

We zijn thuis geraakt hoor, en zonder olie te bijvullen.
      Olie meter was wel gezakt van vol naar 1/4.

Jean-Marc moet er inderdaad snel aan iets laten doen, (gebroken kopbout) want op de terug weg reed er een motorrijder achter ons, en die zat constant met zijn hand over voor het vizier te wrijven.
      Of het nu voor de olie was of de geur en rook weten we dus niet. 😆

chris_lbr schrijft:

Ah, daarom dat je zo uitweek. Ik dacht dat je dat deed omdat je schrik had dat ik nogal wat steenslag ging veroorzaken als ik je zou voorbij gaan stuiven 😆 😆 😆

Steenslag, nee hoor. Op de heenweg had ik van een ander forumlid net een mooie oliewaxlaag op m’n wagen gekregen :twisted:. Alle steentjes zouden er zo afgegleden zijn. Ben je eigenlijk goed thuis geraakt Wim, of heb je nog ergens een vat olie moeten gaan kopen ;-)?

Vorig jaar heb ik de jubirit meegereden.Ergens ongeveer augustus moet dat geweest zijn.Was volgens mij ook in Oosterhout vertrekken.Was dat dezelfde organisatie?
          In elk geval was het een goed georganiseerd ritje met eetpauze in Tilburg.

Anoniem

BC911 schrijft:

Het blijft 1 van m’n lievelings Porsches. Daarom dat ik je ook voorliet, om naar die mooie kont te kunnen kijken ;-).

Ah, daarom dat je zo uitweek. Ik dacht dat je dat deed omdat je schrik had dat ik nogal wat steenslag ging veroorzaken als ik je zou voorbij gaan stuiven 😆 😆 😆

Ik was erbij en helaas heb ik niemand bekend gezien 🙁

Ik was inderdaad nogal aan de late kant (tegen 14u a 14u30) gestart.

Maar de rit was geweldig, ik heb mij kostelijk geamuseerd en dan vooral bij het fout rijden 😀 😀 😀

Ik heb er een aantal nederlandse 993’ers leren kennen… ook bij het fout rijden 🙂

Geweldig weer, geweldige mensen, geweldige ervaring als’t volgend jaar goed weer is, ben ik zeker weer van de partij.

Mijn co-piloot heeft ook nog wat pics genomen ik zal ze posten of linken als ik ze krijg.

Wat ik gezien heb … een 996 GT3 met goud kleurige BBS-achtige velgen (heb niet nader gezien)

Een 997 Turbo Cabrio (Edwin ‘the winner’) en een 997 turbo die toevallig(?) in dezelfde kleur en met dezelfde set velgen was uitgerust

Een paar prachtige 993’ers waarvan ook beeldjes zijn geschoten. De vreemde eend in de bijt was één 356 in het lichtgeel

Ik heb er echt van genoten, ik ga nu dit berichtje nog eens copy pasten in het NL forum zodat de organisatoren mijn felicitaties zeker in ontvangst kunnen nemen 🙂

Leuke fotootjes .
                Jammer dat ik er niet bij kon zijn .

chris_lbr schrijft:

Ik zie dat je de mijne ook hebt gekiekt. 😆

Het blijft 1 van m’n lievelings Porsches. Daarom dat ik je ook voorliet, om naar die mooie kont te kunnen kijken ;-).

Anoniem

Ik zie dat je de mijne ook hebt gekiekt. 😆

Wij waren er ook naartoe. Leander en Marc zijn nl. mensen die iets kunnen organiseren zonder dat er ook maar iets moet. En dat dan nog met zomaar eventjes … 150 wagens. Zij kunnen er tenminste begrip voor opbrengen als mensen onder bepaald omstandigheden niet mee willen doen.
                    Toch raar dat dat voor sommige organisaties altijd zo een probleem is…

Ondertussen zijn wij al terug thuis. We moesten iets vroeger weg aangezien we onze zoon moesten ophalen, en hebben dus niet heel de rit gedaan. Mede door het schitterende weer was de opkomst enorm (denk dat zelf de organisatie dit niet had verwacht 😉 ) Het was een mooie mix van allerlei Porsches, en de rit was dik in orde. Ook heel wat witte nummerplaten tussen al die gele. Hier enkele foto’s …
                      [IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/IMG_6241.jpg[/IMG]
                      [IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/IMG_6243.jpg[/IMG]
                      [IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/IMG_6245.jpg[/IMG]
                      [IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/IMG_6252.jpg[/IMG]
                      [IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/IMG_6253.jpg[/IMG]

ik zal zeker te laat zijn, mijn co piloot heeft nog een mosselsouper bij zijn ouders :p

Vertrek tegen 13:30 pas, hoop dat ik niet TE laat zal zijn 🙁

Wim

BC911 schrijft:

Wim, kom je met je nieuwe aanwinst of toch een Porsche?

Met een Porsche, maar dan die van J-M.

Wim

Oké, zien we elkaar daar rond 11.00 uur. 8)

Je hebt daar het wegrestaurant achterin. Daar heb je altijd veel plaats en kunnen we elkaar zeker niet missen 😉

Attachments:
                              • Total_Meer_Medium.jpg

Okay – rond 11h00 uur op 2e parking met TOTAL pomp.

cabrio wim schrijft:

Weet niet of er buiten het tank station op de baan naar Breda, ergens een afspreek plek is. 😳

In die richting is het inderdaad een beetje moeilijk. Je hebt er 2 parkings. Rond 11u00 op de 2de parking met benzinestation?

Wim, kom je met je nieuwe aanwinst of toch een Porsche?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.