Porsche meets Ferrari in Nederland 30/3 !

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche meets Ferrari in Nederland 30/3 !

• Maker
    Discussie

• Steven964
    Deelnemer

Hoi, wie van hier rijdt er mee ?

Porscheforum.nl en Ferrarichat.nu organiseren samen een leuke bijeenkomst + rit ergens in hartje Nederland op zondag 30 maart. Ik was vorig jaar ook al bij de Porsche meets Corvette meeting en dat was ook goed meegevallen !

Ik heb me alvast terug ingeschreven, kunnen misschien met een klein treintje naar Holland tuffen ? Leuker dan alleen hé 😛

Der zijn nu al een 40 wagens ingeschreven….

Linkje naar het PF.NL topic: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=17231&highlight=

Info + inschrijven kan hier:
      http://www.ferrarichat.nu/ferrari_porsche_meeting/index.php

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • 😆 Wie trekt er zondag naar nederland ? Ik denk rond 9u30 te vertrekken bij mij thuis (Wetteren)Hopelijk is het wat beter weer dan nu 😀

Ook hier zit er eentje met zeer veel zin .
          Kijken of er iets geregeld kan worden 😉

ik ook ingeschreven !

[quote=”snoer 964″:maj9p2bh]Ja die dag heb ik niets op mijn kalender staan dus zie ik dat wel zitten om eens tussen de Ferraris te vertoeven .Zet me maar op de lijst .We horen nog wel waar we afspreken en zo om te vertrekken.Hopelijk goed weer die dag he. 😀 [/quote]

Hier kan je je inschrijven: http://www.ferrarichat.nu/ferrari_porsche_meeting/index.php

Hopsakee, we gaan toch nog met e paar liefhebbers zijn dan vanuit België 8)

Ja die dag heb ik niets op mijn kalender staan dus zie ik dat wel zitten om eens tussen de Ferraris te vertoeven .Zet me maar op de lijst .We horen nog wel waar we afspreken en zo om te vertrekken.Hopelijk goed weer die dag he. 😀

Anoniem

Heb me ondertussen ook maar ingeschreven.

De meetingplaats wordt waarschijnlijk in de provincie Utrecht, namelijk Meerkerk of De Meern.

Ik heb mij “onder voorbehoud” ingeschreven omdat er nog geen locatie bekend is .. en ik zaterdag 29 pas terugkom van skiverlof.

Maar als ik na 1000 km nog zin heb om te rijden, zal ik er zijn.

[quote=”chris_lbr”:1b2c90go]Das idd niet zo ver rijden.[/quote]

Als het mooi weer is niet nee…. en die hollandse wegen zijn superzalig om op te cruisen…. zo vlak zie je ze nergens anders 😛

Anoniem

Das idd niet zo ver rijden.

Mij vertelden ze al hetvolgende:

De meetingplaats wordt waarschijnlijk in de provincie Utrecht, namelijk Meerkerk of De Meern.

Van bij me thuis 170 kilometertjes… lekker tochtje toch 8)

Anoniem

Na 10 februari weten we meer waar het doorgaat enz.
                              Ik hou het in het oog…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.