- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
4 september 2016 om 19:48
Weer een nieuwe aflevering in de soapreeks van Porsche. Dinsdag de S-hybrid voor zijn 4 jaar geworden te zijn naar OPC Mechelen gedaan. Grote beurt 60.000 km/4 jaar (heeft 35000 km). Woensdag terug gaan af halen en factuur betaald. Er was ook nieuwe software in geprogrammeerd omwille van enkele foutmeldingen in het geheugen. In het naar huis rijden vond ik al dat de wagen heel anders reeds dan voordien. In negatieve zin. Maar thuis gekomen en wegens geen tijd gewoon in garage gezet. Deze morgen willen we samen met de kids voor een dagje uit vertrekken en 50 meter van huis valt dat ding uit. Alle toeters en bellen gingen aan. Verlaagd motorvermogen, storing dynamo, storing versnellingsbak … Wel raar als opeens alles uitvalt en je met veel kracht nog juist de wagen op de kant kunt sturen. Geen leven meer in te krijgen dus Porsche Assistance gebeld. Eerst een half uur aan 30ct/minuut in wacht en dan nog eens een uitleg doen wat er scheelt. Maar ze gingen iemand sturen. En ja hoor een dikke vijf (5!) uur later komt de VAB aangereden. Wagen op de wagen gesleurd (tof een automaat die niets meer wil doen) en morgen zou de wagen op het OPC Mechelen afgezet worden. Voor de wagen binnen ging reed die perfect en nu was de wagen compleet naar de kl..ten. Leg dat maar aan twee kids uit dat de daguitstap wijzigt in het wachten,wachten en wachten op de takeldienst.
Al bij al toch nog een nog vrij beleefde mail gestuurd om ze te verwittigen. Dieteren direct in cc gezet. Aangetekende brief is ook al klaar gemaakt en morgenmiddag ga ik ter plaatse eens een deftige babbel doen. En drie keer raden wat er met de offertes voor een nieuwe 991 is gebeurd? Nu zeg ik NOOIT NOG een Porsche. Mijn “natte droom” van een Mission-E,991 of wat dan ook is ineens helemaal verdwenen. Een mercedes CLA van 40.000 euro rijdt duizend maal zo goed al een panamera van 135.000 euro. Nu is het zorgen dat ze dat onding herstellen en maken dat het de deur uit is. En de vervanger zal zeker GEEN Porsche meer zijn. Dat virus is nu wel helemaal uitgeroeid.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.