Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 159)
      • beeldig plaatje aan ‘t zeetje Mush !!! , maar je bent de inval van de schaduwen nog vergeten aanpassen. zeker een noord-koreaanse fotosjopper ingehuurd omdat Patrick geen tijd had?

stille hint: maak haar nu wakker, stap met jouw sugar blondie in de jubi, leg een mandje en een dekentje in de koffer, neem die schitterende foto bij zonsopgang en fluister in haar oor dat dit nog maar een voorproefje is op wat haar te beurt valt over 2 dagen.

voor de anderen, er is geen haast bij deze opdracht !!! hou ze gewoon in je achterhoofd op valentines day. en een mooie zonsondergang zal de jury ook wel goedkeuren KLIK 😉

:salut:
          Teletubbies.jpg
          En nu niet beweren dat die zon er precies door PatrickB opgephotoshopped is hé? :first:

Hm…alleen die rijzende zon is wat moeilijk…. :think:

hoe zou je zelf zijn … je hebt geen flauw idee hoe lang ik op weduwnaarschap sta tot dat de zak met punten weer is bijgevuld tot een werkbaar minimum :happy:

het thema voor de volgende opdracht is water & zonsopgang. de auto mag oliegekoeld zijn, maar we willen een nieuwe foto met op de achtergrond een rijzende zon en een kanaal, rivier, vijver, oceaan, … (tuinslangen en plonsbadjes in de tuin zijn uitgesloten) .
              wees creatief en toon ons je fotokunsten. succes!!

Deepee zat eens voor de gelegenheid NIET op mooie vrouwen en Porsche te kijken :happy:

PB

deepee, we keuren hem goed, want voor jij die zak terug vol hebt gekregen… 😎

hihi LOL … BUSTED !!
                    ‘k zal moeten toegeven dat het (zonder daglicht) niet eenvoudig is een scherpe foto te maken van een wit computerscherm met herkenbare PF contouren EN mijn silhouet.
                    en het ligt niet aan de vrouwenhanden 😳

EDIT: beter dan dit krijgt men mij niet in beeld. het heeft me een hele zak vol goede punten gekost om dit resultaat te verkrijgen. nu deze leeg is zal er voor de 25 woorden tellende proza terug even gespaard moeten worden :happy:

memyselfandi.jpg

[quote=”Sensa911″ post=196067] En dit cementpaard, die symbool staat voor het Paard van Troie staat op 150 km van mijn deur, aan het Meer van Iseo [/quote]

Ik ken slechtere plaatsen om te wonen, mijn gedacht. 😉

Ik snap er niks van Deepee … bedoeling is dat de partner 25 woorden schrijft over het gebruik van het forum. Deze 25 woorden worden ingetijpt op een clavier en niet in de *porsche gekrast … .

Probeer je er zo uiteruit te komen, door te doen alsof je de opdracht niet begrepen hebt :mrgreen: :mrgreen: :happy: :happy:

ik ga deze keer m’n joker inzetten want niemand, hoe boos / lief /sexy … dan ook, gaat 25 woorden op de auto mogen schrijven :happy:

want vrouwen zijn net als auto’s: hoe meer je ermee meemaakt, hoe beter je ze leert kennen.

De challenge gaat over “de partner van de forummer”.

Laat haar (ik geloof niet dat ik “hem” moet schrijven),

1. een foto nemen van je Ipad, computerscherm terwijl je “bezig” bent met lezen of posten op het forum. Gezichten zijn niet nodig.

2. een tekst schrijven van minimum 25 over wat ze vindt van het forum en/of het forumgebruik van de partner.

De tekst eindigt met “ik verklaar hiermede op eer en op straffe van diepe krassen dat deze tekst voldoet aan de voorwaarden van de challenge”
                            Die tekst zit uiteraard niet in de 25 woorden voorwaarden inbegrepen.

PB

Over een monument gesproken, deze kan tellen Sensa! :salut: :salut: :salut:

de wedstrijdjury geeft je het voordeel van de twijfel mbt de autenthiciteit van het geleverde fotomateriaal :sarcastisch 😆
                                in haar eindbeoordeling declameert zij uitdrukkelijk haar waardering voor de chinees die je als vrijwilliger hebt aangesproken om het porsche magazine op een geschikte plaats in de compositie van de foto te houden.
                                maar die laatste foto waarbij de witte als dropping onder het uurwerk van dat paard poseert is de absolute winnaar !

en hoe luidt de volgende uitdaging voor de zieltjes die het vandaag bij 3°C. en zonder zon hebben moesten stellen tussen De Panne en Maaseik ?

wat een knappe *porsche heb je daar toch, een mooi monument :coolness: , en wat een weertje :up:

Moment, we moeten het hebben over monumenten :

Deze staat letterlijk op 100 meter van waar ik woon en is het grootse monument voor een paard (2 ex). Leonardo Da Vinci zou er trots op zijn.

image_2015-02-01.jpg

image_2015-02-01-2.jpg

Achtergrondinfo :

http://www.atlasobscura.com/places/leonardo-s-horse-il-cavallo-dello-sforza

http://www.turismo.milano.it/wps/portal/?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/en/situr/home/artecultura/architettura/loc4675

En dit cementpaard, die symbool staat voor het Paard van Troie staat op 150 km van mijn deur, aan het Meer van Iseo

image_2015-02-01-3.jpg

image_2015-02-01-4.jpg

Achtergrond : http://redirect.turismo.provincia.bergamo.it/site/lago_iseo/aptola/pages/ititin00.htm

Op erewoord : alle foto’s zijn vandaag genomen. Het Puur Porsche magazine is pas bij ons toegekomen.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.