Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 159)
    • PB

[quote=”Mushroom” post=195007]Sexy pose: check[/quote]

@Vonheist: 😀 Had ik wel in real life willen zien. 👿

idd vonheist. just kidding. mijn respekt is/was er niet minder om hoor !! goeie nieuwe challenge. ik heb net gezien dat er poppen mee naar meetings genomen worden.
            je kan je hier dus aan veel verwachten :mrgreen:

Uiteraard… nu ja… het was nu eenmaal zondag, ik had wel degelijk enkele toeschouwers (gelukkig fotografen die het grappige ervan inzagen) en hoe groot mijn ballen ook mogen zijn… als zelfstandige zou ik noch mijn porsche noch mijn onnozelheid voor mijn klanten ten toon spreiden… Daarvoor heb ik net iets te lang aan mijn reputatie getimmerd 😉

Volgende topic… laat u vrouw/man (herkenbaar of onherkenbaar) met uw Porsche poseren 🙂

Jullie zijn veel te snel voor mij… dus even een inhaalrace

image_2015-01-25.jpg

image_2015-01-25-2.jpg

Die Ferarri is van http://www.ferarritrento.it…en in doos zit nog een volle fles bubbels.

als ik mag, dan toch even opmerken: de foto is wss genomen op zondag terwijl de aldi gesloten was. dan vond ik PatrickB toch grotere ballen hebben :first:

op naar de nieuwe challenge. met wat creativiteit wordt dit een blijvertje, dus een aardige topic om volgen 😉

😆 De max :first:

ken

:happy: :happy: er zitten hier goeikes tussen 😀 😀

Vonheist is precies ook geen kleine jongen (maar dat is een ander topic)

PB

Von Heist > :respekt:

*Haalt de keukenrol boven* :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:coolness:, kan dat zomaar bij jullie? Bij ons is dat in Tubize (Tubeke) en daar wil je echt niet zijn met een *porsche , hoe groot of klein, Daar ga ik voor passen. :respect2:

IMG_9437.jpg

IMG_9461.jpg

:happy: :happy: :happy:

@PatrickB: Zalig man, echt zalig !

Sexy pose: check
                                    Favo drankje (vorige challenge): check
                                    Parking Aldi of Lidl: 🙁

IMG_0027.jpg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.