Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
      Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 819)
    • PDS

Zelf heb ik een Nespresso apparaat van Porsche

Vankerckhove heeft al getest en goedgekeurd :drink: :drink:

siemens_by_porsche_design.jpg

PDS

Sjieke dingen allemaal !

Wel spijtig dat Porsche Design enkel hun logo erop heeft en nooit het wapenschild 🙁

Net terug van weekendje London alwaar ik na een uurtje de Porsche design winkel bezocht en meteen wat centen kwijt was… 😀

ON SALE NOW. ebay artikelnummer 161098151816

johnwyerautomotive.jpg

vind ik zeker een mooi item alleen, niemand zou er ooit een glas mogen opzetten :what:
                Just look at it!!!

te koop voor de verzamelaars onder ons klik

aluvilt911_50.png

Voor de liefhebbers

_12.jpg

Ebay

Zo se
                      Boxsterbureau.jpg

Sorry dat hij gedraaid staat, weet niet hoe dit op te lossen 🙁

Boxsterbureau.jpg
                          Genieten van mijn *porsche kan nu ook tijdens het werk! Mooi kleurtje toch, hoewel de binnenbekleding in de ‘echte’ steengrijs is. :happydance:

porsche Silhouette paper clips

bling-bling 20 inch 3-delig

bling20inch.jpg

PUMAschedoni.jpg

We’d argue that Puma makes the best driving shoes bar none. They’re comfortable, light, and designed oh-so-right for heel-toeing. So how do you make them even better? Get famed leather-goods manufacturer Schedoni involved. Schedoni happens to not only be a supplier to Ferrari, but rather an associate, making all leather goods with the Ferrari emblem in addition to their optional luggage. Oh and if you’re so inclined, they can upholster your Ferrari as well. But maybe you should start with these kicks.

Wat “koters” deepee? Ik wil ze zelf! 😯

(throws money at screen)

:mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 819)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.