Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Dit onderwerp bevat 819 reacties, 113 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door Mikey.
  • Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 819)
    • Ferm, daar wil ik me wel eens een avondje mee bezig houden om die ineen te steken 😀

is deze lego set voor onze koters hier al gepasseerd ?

Mmm goed idee, maar wel wat groot, heb maar een klein bureautje wil dit helemaal P inrichten… een motorkap en niks meer vrij… maar het idee vind ik wel goed.
          Thx 😀

Misschien een motorkapje met gril kopen van een 911 jaren 70′ in een tof kleurtje laten spuiten ❗ en zo ophangen ❓
            Afhankelijk waar je het wil uitstallen,in een living is het misschien iets te groot en niet op zijn plaats,in een garage kan dit dan weer wel leuk zijn.

Hoi,

Ben op zoek naar een ideetje… heb zo een aantal leuke P badges verzameld en zou deze op een oude grill of rooster willen bevestigen om dan op te hangen als een leuk item.
              Iemand een idee welke rooster ik best kan gebruiken? En zou ik hem in laten kaderen, of wat denken de guy’s hier?

… maar ook 1.213 Porsche IPhone cases.

http://fineartamerica.com/art/all/porsche/iphone+cases?page=1

Vandaag is het boek “Originele Porsche 911” van Peter Morgan aangekomen. :happydance:

2.170 Porsche Canvas Prints for sale !

http://fineartamerica.com/art/all/porsche/canvas+prints?page=1

Die heb ik ook Christophe. 😀 En hangt hier ook in de living.
                      Madam vind het prima want ze heeft het mij zelf cadeau gedaan. :coolness:

Mijn late kerstcadeau is aangekomen
                        had deze voor mijn kerst besteld vond het wel leuk

Attachments:
                        • IMG_0906.jpg

Amai Christophe, Als ik daar mee afkom voor in de living dan mag ik niet meer binnen? in mijn mancave heb ik meer tegoed :happydance:

DSC07250.jpg

DSC07252.jpg

PB

Mush heeft al zo’n lelijk ding in huis. 😉

Laat mush ze niet zien, dan kan hij weer een paar nachten niet slapen. *luv

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.