Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Dit onderwerp bevat 819 reacties, 113 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door Mikey.
  • Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 819)
  • PB

Met de juiste zoektermen, haal je een setje glazen in huis voor je het weet. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

The Private Robot Bar runs for roughly $150,000 and is only available by special order. While that may seem like a high price, if you have ever wanted to live like James Bond, or better yet, a Bond Villain, then this set, complete with Robotic Porsche Whiskey Bar, is really a first and essential step in that direction.

Geen idee ! Maar als je niets vindt via Ebay zal het een zeldzaamheid zijn .

Weet iemand hoe ik aan Porsche Whisky glazen kan komen. Weet dat ze bestaan maar kan ze nergens vinden. Iemand ????

In Belgie vrees ik dat je er niet teveel gebruik van kan maken tenzij je hem zo opstelt dat je vanuit je living kan kijken maar dan zie er zo niet direkt meer het nut van in…

Juist nog vlug bestelbonneke ingevuld :wtf: :wtf: :wtf:

PB

In its July 2011 issue, Wallpaper* magazine reported the price of the C SEED 201 at 500,000€
                (or $687,775 U.S.).

It also reported that at least 50 units of the handmade product are already pre-ordered. For more information, visit Porsche-Design.com and CSEED.tv.

[quote=”snoer 964″ post=117630]http://www.cseed.tv/design/movie.html dit is ook wel een leuk tv’ke[/quote]

De max! 😀 Al zal het ook wel een behoorlijk prijskaartje hebben :wtf:

http://www.cseed.tv/design/movie.html dit is ook wel een leuk tv’ke

PB

ah kijk, dat is al een kadoke te noemen. :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=117536][quote=”zimmermann” post=117534]heb mezelf vandaag kadoke gedaan , kon ik niet laten staan !! :relaxman:[/quote]
                        een doosje “niks”?[/quote]nu wel 😉

PB

[quote=”zimmermann” post=117534]heb mezelf vandaag kadoke gedaan , kon ik niet laten staan !! :relaxman:[/quote]
                          een doosje “niks”?

heb mezelf vandaag kadoke gedaan , kon ik niet laten staan !! :relaxman:

Attachments:
                            • fotosporschedesign015.JPG
                            • fotosporschedesign019.JPG
                            • fotosporschedesign021.JPG

Da’s de kamer daar net tegen :happy:

vreemd: mij had Mush wijsgemaakt dat hij een ‘meisjes-uitkleedkamer’ had… Of zou ik hem misverstaan hebben? :mrgreen:

80’s modelleke. Ik weet niet als je die nieuw vindt. Vond het wel een leuk collectors item en praktisch en het al dan niet bij mijn smoel passen daar ga ik mij niet over uitspreken 🙂

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.