Porsche Soundnacht 2018 @ Porsche Arena Stuttgart

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Soundnacht 2018 @ Porsche Arena Stuttgart

• Maker
    Discussie
  • Here we go again!

Ticket sales for the Porsche Sound Night will begin on 16 July at 8.30 a.m. via Easy Ticket (Phone: +49 711 2555 555).

On 13 October 2018, the Sound Night will take place at the Porsche Arena in Stuttgart for the first time (Please note that the event will take place in German) We are looking forward to you!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Heb zelf ook mijn twijfels bij die Arena. Het gaat nogal afstandelijk en een massa-event worden.
      Natuurlijk als we het niet proberen, kunnen we het niet weten.
      Ik wil het wel overwegen als er interesse is om een mooi programma in elkaar te steken.

Greets,
      Rufie.

123

Dan moet je eens naar Le Mans Classic gaan.. das de overtreffende trap van dat allemaal.

Het event gaat zeker aan charme inboeten ! Maar dat wil niet zeggen dat het waardeloos wordt he. Het wordt nu ook toegankelijker voor een groter publiek in die Arena waar duizenden mensen binnenkunnen, dus de kans dat we nog eens kunnen gaan wordt nu wel groter.
          Ik zal allezins voor de rest van mijn leven de herinneringen koesteren aan die ene keer met Rufie dat ik maar een stap naar voor moest zetten om tegen het podium te staan, mijn arm maar moest uitsteken om de wagens aan te raken, de momenten van rechtopstaande haren, en bij wijlen een krop in de keel. Priceless !

123

Ik vraag me af of het evenement niet zijn charme verliest als ze het in een Arena doen ipv in het gezellige museum, waar je dan ook nog eens alle andere auto’s kan zien.

Vorig jaar heb ik de Soundnacht@Porsche een eerste keer kunnen ervaren dankzij Rufie en Vandamme.
              Dit was een superleuke ervaring en een echte aanrader voor de Porscheliefhebber :respect2:

Dit jaar ga ik zeker proberen om aan tickets te geraken, al is het maar weinigen gegund.

Zit dan echter wel op verlof in England te toeren … :bounce:

Allez, benieuwd of ik dit jaar wel eens binnengeraak na jaren vruchteloos proberen. We hebben misschien wel een joker achter de hand in de persoon van Rufie.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.