Porsche straatklassiekers binnenkort verwacht 1/18

Home Forum Porsche miniatuur Porsche straatklassiekers binnenkort verwacht 1/18

• Maker
    Discussie
  • Binnenkort verwacht

911 coupé 1968
    911 S 1968
    901
    911 RSR 2.8
    928

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • En weer een paar nieuwtjes

VW T2a, Porsche
      Schaal: 1:18 – Metaal/plastic – Afgewerkt model
      Schuco

Porsche 911 (930) 3.3L Turbo, dkl.-blau 1985
      Schaal: 1:18 – Metaal/plastic – Afgewerkt model
      Norev

0

[quote=”Rufie”:3inm600b]1968 : het beste bouwjaar dat er bestaat 😉 [/quote]

aha, dit jaar nieuwe voordeur?? Is dat al gevierd?
        zo nee, zeg ons waar we moeten zijn he 😀 D D wink:

0

1968 : het beste bouwjaar dat er bestaat 😉

0

zou die graag in mijn kast hebben staan die 928 maar wanneer gaan ze die eindelijk eens op de markt verkopen pfff

0

Het is een 928

968 komt voor in het bouwjaar van de 911 “1968” 😉

beroepsmisvorming Rufie. Ik zie bijna elke plaatnummer met 911 in tegenwoordig zelfs op een oude fiesta 😀

0

Kan je iets meer vertellen, eventueel foto’s van die 968 ? 😛 shock: 😛

0

[quote=”porschke”:2ntena8g]Voor zover ik weet is juist de 3.2 binnenkort in het zilver te verkrijgen. Momenteel wel al te koop in het rood 😉

De 901 krijgt een aantal kleurtjes (champaign yellow, irish green, light ivory, sky blue ) en de prijs zal afhangen van de dealer via CMC is het 228 euro maar wel heel gedetailleerd. De winkel in Knokke sprak van een 300-350 euro geloof ik 🙄

De meeste wagens zullen ook in België verkocht worden wss ook bij Ken hier op het forum. Wanneer deze uitkomen is natuurlijk zoals meestal bij die modelbouwers een ❓ [/quote]

hopelijk kant iets democratischer want vindt da veel geld voor ne werkmens zenne

0

Hebbe Hebbe Hebbe ❗ 8)

0

Voor zover ik weet is juist de 3.2 binnenkort in het zilver te verkrijgen. Momenteel wel al te koop in het rood 😉

De 901 krijgt een aantal kleurtjes (champaign yellow, irish green, light ivory, sky blue ) en de prijs zal afhangen van de dealer via CMC is het 228 euro maar wel heel gedetailleerd. De winkel in Knokke sprak van een 300-350 euro geloof ik 🙄

De meeste wagens zullen ook in België verkocht worden wss ook bij Ken hier op het forum. Wanneer deze uitkomen is natuurlijk zoals meestal bij die modelbouwers een ❓

0

de targa’s heb ik al besteld in brugge

0

Worden ze beschikbaar in zilver?

0

En waar zullen deze ergens in België te verkrijgen zijn?

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.