Porsche straatklassiekers binnenkort verwacht 1/18

Home Forum Porsche miniatuur Porsche straatklassiekers binnenkort verwacht 1/18

• Maker
    Discussie
  • Binnenkort verwacht

911 coupé 1968
    911 S 1968
    901
    911 RSR 2.8
    928

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • En weer een paar nieuwtjes

VW T2a, Porsche
      Schaal: 1:18 – Metaal/plastic – Afgewerkt model
      Schuco

Porsche 911 (930) 3.3L Turbo, dkl.-blau 1985
      Schaal: 1:18 – Metaal/plastic – Afgewerkt model
      Norev

[quote=”Rufie”:3inm600b]1968 : het beste bouwjaar dat er bestaat 😉 [/quote]

aha, dit jaar nieuwe voordeur?? Is dat al gevierd?
        zo nee, zeg ons waar we moeten zijn he 😀 D D wink:

1968 : het beste bouwjaar dat er bestaat 😉

zou die graag in mijn kast hebben staan die 928 maar wanneer gaan ze die eindelijk eens op de markt verkopen pfff

Het is een 928

968 komt voor in het bouwjaar van de 911 “1968” 😉

beroepsmisvorming Rufie. Ik zie bijna elke plaatnummer met 911 in tegenwoordig zelfs op een oude fiesta 😀

Kan je iets meer vertellen, eventueel foto’s van die 968 ? 😛 shock: 😛

[quote=”porschke”:2ntena8g]Voor zover ik weet is juist de 3.2 binnenkort in het zilver te verkrijgen. Momenteel wel al te koop in het rood 😉

De 901 krijgt een aantal kleurtjes (champaign yellow, irish green, light ivory, sky blue ) en de prijs zal afhangen van de dealer via CMC is het 228 euro maar wel heel gedetailleerd. De winkel in Knokke sprak van een 300-350 euro geloof ik 🙄

De meeste wagens zullen ook in België verkocht worden wss ook bij Ken hier op het forum. Wanneer deze uitkomen is natuurlijk zoals meestal bij die modelbouwers een ❓ [/quote]

hopelijk kant iets democratischer want vindt da veel geld voor ne werkmens zenne

Hebbe Hebbe Hebbe ❗ 8)

Voor zover ik weet is juist de 3.2 binnenkort in het zilver te verkrijgen. Momenteel wel al te koop in het rood 😉

De 901 krijgt een aantal kleurtjes (champaign yellow, irish green, light ivory, sky blue ) en de prijs zal afhangen van de dealer via CMC is het 228 euro maar wel heel gedetailleerd. De winkel in Knokke sprak van een 300-350 euro geloof ik 🙄

De meeste wagens zullen ook in België verkocht worden wss ook bij Ken hier op het forum. Wanneer deze uitkomen is natuurlijk zoals meestal bij die modelbouwers een ❓

de targa’s heb ik al besteld in brugge

Worden ze beschikbaar in zilver?

En waar zullen deze ergens in België te verkrijgen zijn?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.