Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

• Maker
    Discussie
  • Hier de info

Ik heb dit jaar met Ingo geregeld dat we weer een mooie plaats gereserveerd krijgen voor ons forum .
    Deze kan zonder problemen bij grote belangstelling hier uitgebreid worden .
    Dan moet ik natuurlijk wel het aantal deelnemers weten .
    Dus gelieve je hier op te geven en ik zet je erbij in de eerste post .

Hier een fotootje van de plaats

Deelnemers :

1 : 911-lover (M)
    2 : Zipper
    3 : John.Beton (M)
    4 : Zimmerman (M)
    5 : Carbonman (M)
    6 : Gette (V)
    7 : Benny996 (M)
    8 : Bart Funny
    9 : Sleepy (V)
    10: AnthonyS

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 147)
    • Tja, Koen heeft smaak zeker ! :coolness:

[quote=”911-lover” post=129843]Ik had er eerst idd een facebooklink geplaatst , maar die is nu vervangen .
        ik krijg hier nu de juiste link als ik erop klik .[/quote]

Zoveel foto’s Koen, maar niet die van mij erbij hoe kan dit nou ❓ 😳

Attachments:
        • PICT4131.JPG

@Koen, nu lukt het inderdaad wel :hail: :hail: :hail:

Ik had er eerst idd een facebooklink geplaatst , maar die is nu vervangen .
            ik krijg hier nu de juiste link als ik erop klik .

[quote=”911-lover” post=129836]Duw eens op refresh pagina[/quote]

Neenee, ook nie, krijg enkel link naar facebook pagina (en heb geen smoeleboekaccount)

En hier de reden van het ratelgeluid .
                Let op de tandjes van het tandwiel van de kettingspanner op de linker nokkenas

Duw eens op refresh pagina

Sorry, maar lukt nog steeds niet 😯 😯 😯

Kan kloppen .
                      Ik had de foute link geplaatst 😳

Nu moet het werken :up:

@Koen, kan de foto’s precies nie bekijken ❓ ❓ ❓

Jammer van de problemen onderweg.
                          Hopen dat de reparatie zal meevallen.
                          Lijkt met ook heel erg dat je met een Porsche vertrekt en met een Mercedes thuis komt.

Oei, dat is minder leuk Koen, hopelijk vallen de kosten mee 😳

Het was een schitterende dag met een leuke gezellige groep , veel P’s van het forum (17) , en schitterend weer .
                              Ook op de Autobahn toch nog gas kunnen geven met een wagen die al een tijdje inhoud .
                              En eens aan de grens bij het terugkomen een duideklijk ratelgeluid hoorbaar .
                              Stukken dus .
                              Voor de zekerheid laten aftakelen en op het bergingsbedrijf met een goede kennis aan de telefoon zoeken naar de oorzaak .
                              Bleken een paar tandjes van de variocam verdwenen .
                              Dan van daar repatrieren naar België en van dat takelbedrif met de taxi naar huis .
                              Ik heb dus vijf uurtjes langer kunnen genieten van de zon :coolness:
                              Nu staat de wagen bij PCB in Drogenbos en zal ze daar door mijn kennis onder handen worden genomen (maar eerst heeft die twee weken verlof) .
                              Hopelijk is ze klaar tegen de tunnelrun .
                              Anders zal ik toch nog noodgedwongen met de sub moeten meerijden :driver: 😈

Mijn fotootjes vinden jullie in elk geval HIER

En aan iedereen bedankt voor de toffe dag , de gezelligheid en de bezorgdheid achterna .

[quote=”Ghost” post=129720]Wij zijn gisteren ook thuis gekomen met een rode kop en haren stijf van het stof :happy: .
                                  Was weer een toffe dag.[/quote]

Je kan beter wat anders “stijfs” hebben *luv

Joh wat gaat zo’n GT3 over de weg zeg, was de eerste keer met de RS :driver:
                                  Die power dik boven de 200 :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 147)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.