Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

• Maker
    Discussie
  • Hier de info

Ik heb dit jaar met Ingo geregeld dat we weer een mooie plaats gereserveerd krijgen voor ons forum .
    Deze kan zonder problemen bij grote belangstelling hier uitgebreid worden .
    Dan moet ik natuurlijk wel het aantal deelnemers weten .
    Dus gelieve je hier op te geven en ik zet je erbij in de eerste post .

Hier een fotootje van de plaats

Deelnemers :

1 : 911-lover (M)
    2 : Zipper
    3 : John.Beton (M)
    4 : Zimmerman (M)
    5 : Carbonman (M)
    6 : Gette (V)
    7 : Benny996 (M)
    8 : Bart Funny
    9 : Sleepy (V)
    10: AnthonyS

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 147)
    • Tja, Koen heeft smaak zeker ! :coolness:

0

[quote=”911-lover” post=129843]Ik had er eerst idd een facebooklink geplaatst , maar die is nu vervangen .
        ik krijg hier nu de juiste link als ik erop klik .[/quote]

Zoveel foto’s Koen, maar niet die van mij erbij hoe kan dit nou ❓ 😳

Attachments:
        • PICT4131.JPG
        0

@Koen, nu lukt het inderdaad wel :hail: :hail: :hail:

0

Ik had er eerst idd een facebooklink geplaatst , maar die is nu vervangen .
            ik krijg hier nu de juiste link als ik erop klik .

0

[quote=”911-lover” post=129836]Duw eens op refresh pagina[/quote]

Neenee, ook nie, krijg enkel link naar facebook pagina (en heb geen smoeleboekaccount)

0

En hier de reden van het ratelgeluid .
                Let op de tandjes van het tandwiel van de kettingspanner op de linker nokkenas

0

Duw eens op refresh pagina

0

Sorry, maar lukt nog steeds niet 😯 😯 😯

0

Kan kloppen .
                      Ik had de foute link geplaatst 😳

Nu moet het werken :up:

0

@Koen, kan de foto’s precies nie bekijken ❓ ❓ ❓

0

Jammer van de problemen onderweg.
                          Hopen dat de reparatie zal meevallen.
                          Lijkt met ook heel erg dat je met een Porsche vertrekt en met een Mercedes thuis komt.

0

Oei, dat is minder leuk Koen, hopelijk vallen de kosten mee 😳

0

Het was een schitterende dag met een leuke gezellige groep , veel P’s van het forum (17) , en schitterend weer .
                              Ook op de Autobahn toch nog gas kunnen geven met een wagen die al een tijdje inhoud .
                              En eens aan de grens bij het terugkomen een duideklijk ratelgeluid hoorbaar .
                              Stukken dus .
                              Voor de zekerheid laten aftakelen en op het bergingsbedrijf met een goede kennis aan de telefoon zoeken naar de oorzaak .
                              Bleken een paar tandjes van de variocam verdwenen .
                              Dan van daar repatrieren naar België en van dat takelbedrif met de taxi naar huis .
                              Ik heb dus vijf uurtjes langer kunnen genieten van de zon :coolness:
                              Nu staat de wagen bij PCB in Drogenbos en zal ze daar door mijn kennis onder handen worden genomen (maar eerst heeft die twee weken verlof) .
                              Hopelijk is ze klaar tegen de tunnelrun .
                              Anders zal ik toch nog noodgedwongen met de sub moeten meerijden :driver: 😈

Mijn fotootjes vinden jullie in elk geval HIER

En aan iedereen bedankt voor de toffe dag , de gezelligheid en de bezorgdheid achterna .

0

[quote=”Ghost” post=129720]Wij zijn gisteren ook thuis gekomen met een rode kop en haren stijf van het stof :happy: .
                                  Was weer een toffe dag.[/quote]

Je kan beter wat anders “stijfs” hebben *luv

Joh wat gaat zo’n GT3 over de weg zeg, was de eerste keer met de RS :driver:
                                  Die power dik boven de 200 :respekt:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 147)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.