Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Hier de info

Ik heb dit jaar met Ingo geregeld dat we weer een mooie plaats gereserveerd krijgen voor ons forum .
      Deze kan zonder problemen bij grote belangstelling hier uitgebreid worden .
      Dan moet ik natuurlijk wel het aantal deelnemers weten .
      Dus gelieve je hier op te geven en ik zet je erbij in de eerste post .

Hier een fotootje van de plaats

Deelnemers :

1 : 911-lover (M)
      2 : Zipper
      3 : John.Beton (M)
      4 : Zimmerman (M)
      5 : Carbonman (M)
      6 : Gette (V)
      7 : Benny996 (M)
      8 : Bart Funny
      9 : Sleepy (V)
      10: AnthonyS

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 147)
      • Klopt nu was het verkeer het probleem toen niet 😳 :happy:

waart gij met de Porsche tunnel challenge in 2010 de groep ook al is niet verloren door.. verkeerd te rijden? 🙂 😀

Wij zijn gisteren ook thuis gekomen met een rode kop en haren stijf van het stof :happy: .
            Was weer een toffe dag.
            Op de terugrit de groep verloren geraakt in het drukke Dinslaken.
            Mijn GPS heeft het toch uitgehouden tot thuis dus niet verkeerd gereden.
            Echter de groep niet meer kunnen inhalen.
            Heb nochtans genoeg moeite gedaan :driver:
            Dat mijn P snelheids-meter serieus liegt weten we nu ook zeker of er zit een kortere differentieel in mijn versnellingsbak.
            300 is dus 275 in’t echt (coyote) ik weet niet of er nog veel over was, iets te weinig plaats zonder enig verkeer. Ik wil wel snel gaan maar het moet veilig blijven.
            Zullen een andere keer nog eens moeten proberen.

[quote=”carbonman” post=129695]@991-lover, Koen ik hoop dat je goed bent thuis geraakt en niet teveel stukken hebt.[/quote]

Heb Koen nog wel zien aankomen maar was in gesprek 😳
              Meest kom ik hem nog wel tegen, maar helaas 😎
              Had hij pech ❓

Dagen zoals gisteren zijn niet goed voor een (nog) niet Porsche eigenaar!! 😀

Was een (s)toff(ige)e dag, goed gelachen en toffe babbels gehad.
                De foto’s zal ik één deze dagen erop zetten.

[quote=”carbonman” post=129695]
                  @991-lover, Koen ik hoop dat je goed bent thuis geraakt en niet teveel stukken hebt.[/quote]

Oei, wat is daar dan gebeurd?

Het was weer top, toffe PF leden en weer veel nieuwe mensen ontmoet. Toch altijd leuk mensen met dezelfde passie over de grenzen heen! Thanks aan alle medeleden :drink:
                    Op de terugweg even 255 aangetikt in het treintje (met dakje naar beneden dus en zoon in slaap) en toch zag ik BrunoRS nog niet in de verte voor mij :happy:
                    Op een bepaald moment probeerde een Skoda Fabia met ne Johhny te volgen op het rechterbaanvak tegen 190 en opeens POEF een witte rookpluim en heel wat snelheid minder :loser:
                    @991-lover, Koen ik hoop dat je goed bent thuis geraakt en niet teveel stukken hebt.

Gisteren een leuke koffiebeker in Dinslaken gevonden.
                      Mijn koffie deze morgen smaakte nog beter dan anders 🙂

merci voor de filmkes danny :up:

En zoals iedereen daar aanwezig (behalve mijn vrouw want die had gesmeert) ben ik ook lekker rood thuisgekomen 8)

Sorry dat ik daar gaan lopen ben bij aankomst, ma ik zat met zo een hoog water dat het bijna uit mijn oren spoot :wtf:

Was inderdaad een geslaagde dag!!

@Gette
                            : we zijn elkaar wat kwijtgespeeld in de drukte van Dinslaken, maar nogmaals bedankt voor de heenrit! Snelheid was perfect en je reed als op ‘cruise control’ ! Prima begeleiding…
                            Was leuk weerzien met meerdere forummers!! Ik heb de smaak te pakken!
                            Bedankt makkers!!

En hier de filmpjes van de battle of sound

Ik doe het al jaren met slechts de foto’s 😐 Door omstandigheden er nog nooit geweest. Zo blijft er wat te wensen en in het verschiet. Ooit zal ik er ook geraken :lekker:

Zeer geslaagde dag en goe verbrand zoals elk jaar natuurlijk :coolness:
                                  DSC08953.JPG
                                  Gijsbeer-gette-ghost

wat mij enorm opvalt heeeeel weinig ouder modellendan de g modelleks aanwezig
                                  😯 minder en minder elk jaar 😮

Was jij dat met dat lawaai ❓

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.