Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Hier de info

Ik heb dit jaar met Ingo geregeld dat we weer een mooie plaats gereserveerd krijgen voor ons forum .
      Deze kan zonder problemen bij grote belangstelling hier uitgebreid worden .
      Dan moet ik natuurlijk wel het aantal deelnemers weten .
      Dus gelieve je hier op te geven en ik zet je erbij in de eerste post .

Hier een fotootje van de plaats

Deelnemers :

1 : 911-lover (M)
      2 : Zipper
      3 : John.Beton (M)
      4 : Zimmerman (M)
      5 : Carbonman (M)
      6 : Gette (V)
      7 : Benny996 (M)
      8 : Bart Funny
      9 : Sleepy (V)
      10: AnthonyS

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 147)
      • Beste porsche fans ,ik ben daar straks op. Geroepen op het werk met groot spijt ga ik niet kunnen gaan kunnen jullie veel foto’s nemen zo kunnen we toch een beetje na genieten

aan de grens met Duitsland :salut:

Venlo, welke parking is da precies? Iemand een google maps linkje?

Ik ben afgesproken met Funny

Morgen ook van de partij…Eerste keer vorig jaar … een echte aanrader

Zal proberen om op de afspraak te zijn in Venlo

Ook terug van de partij dit jaar …Eerste keer vorig jaar … een echte meevaller

Zal proberen op de afspraak te zijn in Venlo.

Ook terug van de partij … vorig jaar was de eerste keer … een echte meevaller

Zal proberen op de afspraak te zijn in Venlo …

Ja hoor Bones,

zie mijn post van de vorige pagina :
                      Nog iemand uit het Gentse ?
                      Even treintje opstarten voor de deelnemers uit Oost en West-Vlaanderen.

Plaats van de afspraak : parking benzinestation Kalken E17.
                      Time : 08u vertrekken

1. Rufie
                      2. DBlackE

hallo zijn er mensen die morgen uit regio gent vertrekken? wil gerust wel met een paar samen rijden…

[quote=”bladerunner” post=129445]

William, een wekgemeende sorry aan Anne, we hadden van tevoren misschien moeten afspreken hoe hard we zouden terugrijden.[/quote]

Is helemaal niet nodig hoor.
                          Ik duw op mijn gaspedaal jij niet :happy:
                          Ik wist de weg ook terug naar huis en kon dus gerust trager rijden maar koos er zelf voor te volgen.
                          Zo snel ging het toch helemaal niet.

Voor morgen ben ik al klaar.
                          P staat nog e blinken van zondag, tanken is ook gebeurt.
                          Enkel mijn co piloot uit bed krijgen morgen vroeg word spannend.
                          Die heeft een feestje vanavond :happy: :drink:

ga vandaag mn beestje poetsen en tanken ,morgen met propere P om 9u Maasmechelen :driver: :happydance: :applaus:

voor mij woensdag ook eerder ‘classic speed’, niks mis mee! Liever een kwartiertje eerder vertrekken dan het risico te lopen te eindigen zoals twee van onze Nederlandse vrienden op de terugweg van Best. Zonde van de twee 911 klassiekers, schade was behoorlijk 😯
                              We mogen zeker het verschil niet vergeten tussen de recente en de klassiekers! Met een 997 220/u rijden is net iets anders dan met bv. een 3,2, of ouder… Iedereen is vrij te rijden hoe en hoe snel hij wil uiteraard, of als je eens wil zig-zaggen op één rijvak… :sarcastisch
                              In ieder geval, ik zal er zijn woensdag, ben aan het afspreken met Gette voor samenkomst terug bij de Q8. Iedereen welkom!! :up:

Greetz.

JY zit ook bij die troonswisseling 😉

This vanuit Nederland nog wat tam, 2 auto’s bij Arnhem 😳
                                  Klein treintje richting Dinslaken *porsche
                                  Zal wel door de troonswisseling komen, dat is bij mij om de hoek en zou het op de fiets af kunnen 😆
                                  Maar blijf lekker thuis, de 911 kuisen en oranje tompoezen eten :salut:

Zeker weten Alain .
                                    tot woensdag .
                                    Nog een vraagje . Komt JY mee . Ik heb nog iets voor hem waarvoor ik nog geen tijd heb gehad om op te sturen met de post . anders neem ik het mee .

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.