Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Treffen Dinslaken 1mei 2013

• Maker
    Discussie
  • Hier de info

Ik heb dit jaar met Ingo geregeld dat we weer een mooie plaats gereserveerd krijgen voor ons forum .
    Deze kan zonder problemen bij grote belangstelling hier uitgebreid worden .
    Dan moet ik natuurlijk wel het aantal deelnemers weten .
    Dus gelieve je hier op te geven en ik zet je erbij in de eerste post .

Hier een fotootje van de plaats

Deelnemers :

1 : 911-lover (M)
    2 : Zipper
    3 : John.Beton (M)
    4 : Zimmerman (M)
    5 : Carbonman (M)
    6 : Gette (V)
    7 : Benny996 (M)
    8 : Bart Funny
    9 : Sleepy (V)
    10: AnthonyS

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 147)
    • [quote=”Irish Grey” post=125787]Hellokes,

ik heb gisteren ook mijn toegangbadges ontvangen van RÜdener. :up:
      [/quote]

Het is RüBener 😉

Ik ga nu het negende jaar op rij en we houden altijd dit tijdstip aan .
      Dan is er zeker nog voldoende te zien (tenzij het rotweer is).
      Kijk maar eens in mijn albums van de afgelopen jaren .
      het afrijden begint pas rond 14.00u
      Van Venlo naar dinslaken is geen uurtje rijden meer

@Koen,ik wil ni spelbreker zijn maar 10.00 pas in venlo vertrekken,is wa laat denk ik ,want tbegint 08.00 al volle bak binne te rijden,en de elk jaar rond de middag rijden de meeste van die duitsers al trg weg.5Jaar terug toen ik voor de eerste keer ging als bezoeker,kwam ik daar rond 11.00 toe en egn daje halverwege rond het plein was,reden er al vel weg,duitsers zijn daar vroege vogels 😯

allé ni verkeerd opnemen,is gewoon wat ik gemerkt heb de laaste jaren :coolness:

Dames 8)
          Daar de beginpost niet meer kan aangepast worden door de leden kunnen we beter het systeem van “quote” invoegen.
          Wil je iets aan de lijst veranderen dan quote je gewoon de laatste post waar de lijst in voor kwam en voeg je jezelf toe :first:
          Hierbij de lijst met Irish Grey er reeds bijgevoegd…

Deelnemers :

1 : 911-lover (M)
          2 : Zipper
          3 : John.Beton (M)
          4 : Zimmerman (M)
          5 : Carbonman (M)
          6 : Gette (V)
          7 : Benny996 (M)
          8 : Bart Funny
          9 : Sleepy (V)
          10: AnthonyS
          11: Irish Grey (M)

Misschien even bijvermelden waar jullie willen samenkomen met een M voor Maasmechelen grensovergang 9.00u of een V voor Venlo Grensovergang 10.00u

Sorry, vergeten grensovergang te vemelden 😳
            Dacht eerst dat de M of V de sexe was van de deelnemer 😀
            Dus :
            Irish Grey (M)

Greetz :salut:

Hellokes,

ik heb gisteren ook mijn toegangbadges ontvangen van RÜdener. :up:
              Zet mij ook maar op de lijst. Ik vertrek in Sint-Niklaas. :driver:

XXX

🙁 Dit is eentje waar ik met spijt niet aan kan deelnemen wegens gepland verlof, dju 🙁
                Aan allen die gaan, post foto’s aub, dan heb ik ‘t gevoel dat ik erbij was…

Dat is idd een Q8 :up:
                  Heb jullie beiden toegevoegd :salut:

Zet ons maar op de lijst Venlo 10u :up:

Enneuuh welke parking is dat in Venlo?

Voor zij die Antwerpen voorbij moeten er kan evtl afgesproken worden op de parking van het tankstation juist voorbij wommelgem (Q8? of is dat een texaco in de richting van NL?)

Ok. Count me in!
                      Graag meeting point rond Gent ofzo…
                      Grtz

Het begint al stilaan een leuk groepje te worden .
                        En dan mis ik hier nog heel wat namen van mensen die elk jaar meegaan .
                        Komaan mannen .

En Sl33py , goede keus man :up:
                        We rijden gewoon in groep binnen en iedereen betaald afzonderlijk aan de inkom zijn inkomsgeld . Gaat steeds erg vlot .

Zou ook graag rijden William, maar zit met nen babyborrel. En neen, gene van mij. :think:

Begint een mooie groep te worden.
                            Begin te twijfelen om toch mee te gaan.
                            Kom dan wel van de nacht af, kan nog zwaar worden om terug naar huis te rijden.
                            Ik wacht nog even af om te beslissen.

Heb het er met de vrouw over gehad, en ze vind het een goed idee :thumb:

Dus nu komen mijn vraagjes 🙂

Moet ik zelf op voorhand een ticket bestellen voor dinslaken of rijden we “en grouppe” naar binnen?

Done!! :salut: 😉

Prima , ik zet je erbij Bart 😉

Edit : Blijkbaar kan ik als normaal lid de eerste post dus niet meer aanpassen om alles overzichtelijk te houden .

Kan een Moderator dit dan van me overnemen aub :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 147)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.