Porsche verhogen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Porsche verhogen

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Mijn pas aangekochte 964 turbolook ligt te laag, bij elke verkeersdrempel hoor ik de band de carrosserie raken links achter
    Ook optische ligt hij lager dan een turbo(look) wat ik niet mooi vind
    Er zit een niet regelbare vering onder
    Is de vering van de turbo en de normale 964 dezelfde ?
    Weet er iemand een originele set veren en dempers van een 964 turbo te koop (in goede staat) ?
    Bedankt
    Eric

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Ik zag reeds op de fotootjes dat het Keskins betreft, dus no worries in het eraf gooien, maar 18 inch onder een brede doen het wel goed!

Aanvullend over de RH speedlines, die hadden oorspronkelijk 38 boutjes, maar inmiddels maken ze ze ook weer met 40 boutjes. RH’s zijn overigens wel echte driedelige velgen!!

3cm ongeveer.

[quote=”de_koen” post=162313]964 heeft standaard al regelbare vering…[/quote]

Maar daar gaat ge niet ver mee komen hoor !

964 heeft standaard al regelbare vering…

Het merk is Keskin, type KT2. Is helaas geen delige velg, de boutjes zijn nep. Zijn er ook maar 32.
              De echte Speedlines hebben 40 boutjes en zijn echte 3 delige velgen.
              De betere Speedline look-a-likes zijn van het merk RH. Deze zijn 2 delig, dus de boutjes zijn ook echt, en komen met z’n 38.

Dus je had je het werk kunnen besparen om ze eraf te nemen door te tellen. 😉

Ik heb er een velg afgenomen, zijn spijtig genoeg geen originele
                Het merk is Kelkin made in Germany
                Ze zijn in heel goede staat
                – achterbanden Fulda 265/35/18 in zeer goede staat
                – voorbanden B merk 225/40/18 als nieuw
                Denk niet dat ze echt veel geld waard zijn …
                Vermits mijn 964 nog negen maand in stalling gaat voor hij oldtimer wordt zal ik dan de banden op mijn nieuwe 17″ Fuch’s laten leggen en dan de 18″ verkopen

Even goed je huiswerk doen op die Speedlines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Origineel RS of RH?

Wim

Even een apart draadje daar voor maken met foto en prijs.
                    Dan staat het in de goede categorie en in de spotlights 💡

Er liggen 18″ speedlines onder maar die worden vervangen door 17″ Fuchs
                      De Speedlines gaan in verkoop tesamen met goede banden : iemand ?

Hoeveel inch en breedte heb je er onder liggen?

Met 18inch en RS-brekers gaat ut prima!

Welke regelbare kit geeft het meeste comfort ?

simpel,regelbaar kit steken ,is probleem gemakkelijk opgelost :driver:

Zet hier eens een paar foto’s op van de 964, wie weet komen er dan nog vlugger tips :popcorn: :popcorn: :popcorn:
                              Meestal willen ze een 964 verlagen ipv verhogen hé :happydance: :happydance: :happydance:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.