Porsche911lover’s zoektocht naar een mooie…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche911lover’s zoektocht naar een mooie…

• Maker
    Discussie
  • Alé mn zoektocht weer opgestart, kga denk nog ns naar eentje kijken die me wel aanstaat, lijkt mooi op papier maar niks beter dan the real testdrive…De kleurencombinatie komt men niet zo vaak tegen en is wel naar mn zin.

http://nl.kapaza.be/vi/61236992.htm

Mocht iemand this one kennen just let me know !

Thx and soon my impressions
    Den james

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Wim

Waarschijnlijk corrosie van de aluminium bumpers. 💡

Hoort er allemaal vrij goed uit.
        Toch niet eens een AKK laten doen?

Wat is er daar te zien op de voorbumper thv beide koplampen? Precies bubbels in de lak…

Ziezo flatsixers !

Afspraakje gemaakt today, ns gereden met de SC: results
          -batterij is ondertussen veranderd en wel degelijk vernieuwd, is maar detailke maar alé, mooi meegenomen
          -keihard koetswerk, op gekende plaatsen clean, ook de smokkelbak !!!
          -interieur, zwart kunstleer, vrij mooi voor zn leeftijd
          -is model 82, geleverd in duitsland op 16/12/1981
          -heeft zn originele instructieboekje nog, evenals de oude Tüv keuring voor de gemonteerde velgen (blijkbaar originele fuchs)
          -geen blauwe rook, remmen en schakelen (boite gereviseerd) ok, banden +/- ok
          -is reeds gekeurd voor dagelijks gebruik en klaar om ingeschreven te worden.
          Verkoop wegens aankoop carrera3.0, de eigenaar verandert regelmatig van 911…en heeft er al wat gehad
          Wat extra info gevraagd aan vorige eigenaar (garage walters porsche, Rillaer) die de wagen destijds op compressie getest heeft, en ok verklaarde – Algemeen verdict is meer dan overtuigend. Heb m gereserveerd tot morgen om nog ns te overleggen met mezelf !

072.JPG

071.JPG

074.JPG

073.JPG

is er een onderhoudsboekje bij ?

PB

[quote=”etieke” post=89647]is een nieuw type nummerplaat ,die zijn nog maar een goed jaar in voege ,dus auto gaat na een jaar alweer weg ,waarom ,tats the kwestion[/quote]

Tenzij hij van de technische controle een nieuwe moest aanvragen,
              omdat de oude nummerplaat slecht leesbaar was bijvoorbeeld,
              of teveel gaten geboord had ter bevestiging om maar iets te zeggen.

Overbuur heeft dat gehad met zijn oude land rover.

is een nieuw type nummerplaat ,die zijn nog maar een goed jaar in voege ,dus auto gaat na een jaar alweer weg ,waarom ,tats the kwestion

Anoniem

Goed kijken naar de wielen.
                  Van hier achter mijn laptop 😀 lijken dat dezelfde als de mijne, REPLICA dus.
                  Hoeft geen probleem te zijn enkel dat ze minder waarde hebben tov originele.
                  Verder zoals hierboven geschreven, ga een testrit doen.
                  Veel km wil niet direct zeggen dat de motor slecht is.
                  Eentje met weinig km is dikwijls slechter imo doordat ze dan steeds korte afstanden hebben gereden met koude motor.

Mijn advies: niet te veel met de laptop in de zetel blijven hangen ! 😀

Telefoon pakken, afspraak maken, de boel rustig warm rijden en …. :driver: Dan weet je snel genoeg of het :first: is of :puke:

Nieuwe batterij , van 2008 , roept bij mij twijfels op 🙂

Boel kilometers, motorrevisie gehad?….

Ziet er niet slecht uit op foto ,succes met de zoek actie 😉

Al is het niet ver van hier , ik ken de wagen niet .
                            Johan Dekens zal die zeker wel kennen .
                            Het kan door de foto zijn , maar die lijkt enkel vooraan verlaagd .

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.