porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen

Home Forum Porsche Uitstappen porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen

• Maker
    Discussie

• GrPeter
    Deelnemer

Zondag 09 februari 2020 organiseert het PorscheForum.be Team zijn eerste Cave & Cava!
      Iedereen is van harte welkom!
      Inschrijven is wel verplicht.
      Lees meer

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
      • CIARA gooit roet in het eten

Verplaatsen , als het organisatorisch kan , is misschien geen slecht idee .

Als je ziet dat bijna iedere gemeente de parken sluit en evenementen verplaatst , dan wordt deze storm zeer serieus genomen
        Tot morgen is het nog code geel , maar zondag kan beslist worden naar code oranje over te schakelen

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/weernieuws/onheilspellende-weerberichten-maar-hoe-zeker-zijn-we-eigenlijk-dat-het-zondag-gaat-stormen~a6d9c4b3/

Om verwarring te vermijden
        code Geel ; enkel gele-yellow Porsches mogen dan rijden
        code Oranje ; enkel de oranje Porsche mogen buiten 😀 😀 😀

[quote=”993″ post=280057]Ja, wanneer het echt zo lelijk gaat doen, twijfel ik toch ook…misschien uitstellen en andere datum prikken?[/quote]

Ze geven met het uur slechter weer voor zondag, ik ga passen…., ik zou ook voorstander zijn voor een nieuwe datum…:popcorn:

Ja en het corona virus en de gele hesjes en Nancy Pelosi en de arme parlementariers met hun karige uitstapvergoeding en wolvin Naya en haar roedel gaan daar ook neerstrijken dus …
            Dat ze zich eens met serieuze zaken en echt beleid bezighouden zeg :bounce: :think:

Ja, wanneer het echt zo lelijk gaat doen, twijfel ik toch ook…misschien uitstellen en andere datum prikken?

dat zou pas voor de zondagavond zijn….

[/quote]

…. zal van het stormweer afhangen…. :drink:[/quote]

Als het zo lelijk gaat doen zoals ze voorspellen ga ik toch passen zondag…..:salut:

F

[quote=”GrPeter” post=280022][quote=”taffy” post=280020]… Aan organisator : zie me wel niet op lijst van deelnemers staan.[/quote]
                    Maar elke deelnemer kan zichzelf op de lijst zetten door op de knop “registreer”(hier: “gaan”) te drukken.
                    [/quote]

Ik heb je handleiding gevolgd en me zonder problemen nu ook toegevoegd aan de deelnemerslijst.
                    Of ik met de 911 kom zal van het stormweer afhangen, maar ik zal er zeker zijn :drink:

Had er graag bij geweest maar verjaardagsfeestje van dochter gaat voor. Geniet er van allen!

Ik zal er ook zijn, en breng 3 vrienden, petrolhead Porschisten, mee. Ben benieuwd of er bekenden zijn voor mij, en natuurlijk ben ik heel benieuwd om eindelijk de mancave van Bert Heylen eens te zien.

EDIT

ze geven voor zondag een fantastisch weertje, hopen regen en storm blijkbaar …..:bounce:

[quote=”taffy” post=280020]… Aan organisator : zie me wel niet op lijst van deelnemers staan.[/quote]

@taffy
                              uw inschrijving is idd volledig in orde waarvoor dank ;-).
                              Het is een terechte opmerking dat je nog niet op de deelnemerslijst staat.
                              Tot vandaag werd deze functionaliteit weinig tot niet gebruikt (ik hoop in de toekomst iets meer).
                              Voor dit event heb ik de deelnemers zelf toegevoegd (achter de schermen ;-)).
                              Maar elke deelnemer kan zichzelf op de lijst zetten door op de knop “registreer”(hier: “gaan”) te drukken.
                              Zie printscreens hieronder en probeer eens of je er bij komt.

Haaaa das fijn dat we mekaar nog eens zien :up: :up:

Ik heb mij maandag ook ingeschreven en betaald:) . Aan organisator : zie me wel niet op lijst van deelnemers staan.

Per toeval ben ik in Belgie op die moment maar spijtig genoeg moet ik werken op de second home beurs in Gent en tot 18u, anders was ik af gekomen!!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.