Home › Forum › Porsche Uitstappen › porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen
- Dit onderwerp bevat 67 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 11 maanden geleden door Geert Trippas.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
CIARA gooit roet in het eten
Verplaatsen , als het organisatorisch kan , is misschien geen slecht idee .
Als je ziet dat bijna iedere gemeente de parken sluit en evenementen verplaatst , dan wordt deze storm zeer serieus genomen
Tot morgen is het nog code geel , maar zondag kan beslist worden naar code oranje over te schakelenOm verwarring te vermijden
code Geel ; enkel gele-yellow Porsches mogen dan rijden
code Oranje ; enkel de oranje Porsche mogen buiten 😀 😀 😀[quote=”993″ post=280057]Ja, wanneer het echt zo lelijk gaat doen, twijfel ik toch ook…misschien uitstellen en andere datum prikken?[/quote]
Ze geven met het uur slechter weer voor zondag, ik ga passen…., ik zou ook voorstander zijn voor een nieuwe datum…:popcorn:
Ja en het corona virus en de gele hesjes en Nancy Pelosi en de arme parlementariers met hun karige uitstapvergoeding en wolvin Naya en haar roedel gaan daar ook neerstrijken dus …
Dat ze zich eens met serieuze zaken en echt beleid bezighouden zeg :bounce: :think:Ja, wanneer het echt zo lelijk gaat doen, twijfel ik toch ook…misschien uitstellen en andere datum prikken?
[/quote]
…. zal van het stormweer afhangen…. :drink:[/quote]
Als het zo lelijk gaat doen zoals ze voorspellen ga ik toch passen zondag…..:salut:
[quote=”GrPeter” post=280022][quote=”taffy” post=280020]… Aan organisator : zie me wel niet op lijst van deelnemers staan.[/quote]
Maar elke deelnemer kan zichzelf op de lijst zetten door op de knop “registreer”(hier: “gaan”) te drukken.
[/quote]Ik heb je handleiding gevolgd en me zonder problemen nu ook toegevoegd aan de deelnemerslijst.
Of ik met de 911 kom zal van het stormweer afhangen, maar ik zal er zeker zijn :drink:Had er graag bij geweest maar verjaardagsfeestje van dochter gaat voor. Geniet er van allen!
Ik zal er ook zijn, en breng 3 vrienden, petrolhead Porschisten, mee. Ben benieuwd of er bekenden zijn voor mij, en natuurlijk ben ik heel benieuwd om eindelijk de mancave van Bert Heylen eens te zien.
ze geven voor zondag een fantastisch weertje, hopen regen en storm blijkbaar …..:bounce:
[quote=”taffy” post=280020]… Aan organisator : zie me wel niet op lijst van deelnemers staan.[/quote]
@taffy uw inschrijving is idd volledig in orde waarvoor dank ;-).
Het is een terechte opmerking dat je nog niet op de deelnemerslijst staat.
Tot vandaag werd deze functionaliteit weinig tot niet gebruikt (ik hoop in de toekomst iets meer).
Voor dit event heb ik de deelnemers zelf toegevoegd (achter de schermen ;-)).
Maar elke deelnemer kan zichzelf op de lijst zetten door op de knop “registreer”(hier: “gaan”) te drukken.
Zie printscreens hieronder en probeer eens of je er bij komt.Ik heb mij maandag ook ingeschreven en betaald:) . Aan organisator : zie me wel niet op lijst van deelnemers staan.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.