porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen

Home Forum Porsche Uitstappen porscheforum.be – Cave & Cava – zondag 09 februari 2020 – Kwaadmechelen

• Maker
    Discussie
  • Zondag 09 februari 2020 organiseert het PorscheForum.be Team zijn eerste Cave & Cava!
    Iedereen is van harte welkom!
    Inschrijven is wel verplicht.
    Lees meer

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
    • ingeschreven en betaald… :up:

[quote=”bccars” post=279745]You lost me at ” Maak het inschrijvingsgeld over op het rekeningnr. “[/quote]

@bccars
        : Na het invullen van het inschrijvingsformulier ontvang je ook een email ter bevestiging met de nodige info.

You lost me at ” Maak het inschrijvingsgeld over op het rekeningnr. “

Ik word verwacht op een familiefeest die zondag, jammer! Ik was er graag bij geweest. Ik verwacht dus veel foto’s..

@snoer 964: Dat is jammer, maar Malaga klinkt op zijn minst even aangenaam. En er zullen op het forum welk leuke foto’s verschijnen (allé dat hopen we toch ;))

@Mart
              : Carpoolen kan ook altijd 😀

Zal spijtiggenoeg niet lukken voor mij ik zit in Malaga op dat moment !

Das een leuk initiatief. Wel een beetje vroeg in het jaar nog voor een Elf ritje … moet nog 2 velgjes laten doen … maar wie weet …

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.