Porscheforum driftday 31/1/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porscheforum driftday 31/1/2015

• Maker
    Discussie

• Johan Huygens
    Deelnemer

Hieronder de mail van MDV met de beschikbare weekenddagen en prijzen.

Twee groepen:

Groep A
      Mensen die een initiatie willen (zoon/vrouw/jezelf). Na 1 dag initiatie ben je echt wel klaar om met de eigen wagen te beginnen de volgende keer

Groep B
      Mensen die hun auto kunnen driften (probeer je ego niet te laten primeren en jezelf te kennen).

Het is geen wedstrijd maar een dag plezier waar we samen kunnen leren en lachen…..

Vul even de doodle in. Bij genoeg kandidaten op 1 dag kunnen we dit laten doorgaan. En anders was het een leuke denkoefening 😀

http://doodle.com/i4wav5v7437xdc4z#table

Bonjour Jokke,
      Pour un demi-jour d’initiation (pour ceux qui croient savoir …!), il faut compter 170€ par personne avec un minimum de 6 à 9 personnes. Il y aura 2 ou 3 voitures du CMV et 2 ou 3 moniteurs.

Pour ceux qui savent vraiment (!), il faut minimum 6 participants avec leurs voitures (je peux changer les roues arrières SAUF moyeu central …!). Le prix est de 150€/pers.
      Pour les dates, il reste le dimanche 28/12, dim. 18/1/15, 31/1, 1/2, 21/2, 1/3. Les autres W.E. De mars sont déjà full.
      Si une date t’intéresse, tu me le dis tout de suite car je ne sais pas te laisser d’option sur un jour de W.E.
      Merci d’avance.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 252)
      • [quote=”Bones” post=195418]Ik ga ook op mijn gemak rijden met de 3.2, het lijkt me niet verstandig om een roedel GT3’s te proberen bijhouden. 😉

ik verwacht zout op de weg en mijn Engelse schoendoos moet daar niet van hebben.

Dat geldt ook voor mijn oudje… zondag de carwash in dus :coolness:[/quote]

Ik ga zeker opt gemak :salut: zoals altijd :coolness: zeker met dit weer :ass: :drink:

Als jullie langs E313 komen dan pikt Ghost ook nog mee aan en dan is groep 1 bijna compleet :up:
          Hoe laat dan?

Neen neen zeker niet heb aan één al meer dan genoeg was gewoon een vraag. 😆

Waarom, ben je op zoek? :lekker:

Wij, bewoners senior en junior van Yellow Submarine, kunnen ofwel via Aalst/Brussel of anders via A’pen (waar Joebarreke kan aanpikken). Zullen we erom tossen? 😀

Zelf kom ik uit de richting van Aalst , nog iemand ? :driver:
                Gaan er vrouwen mee ?

Ik ga ook op mijn gemak rijden met de 3.2, het lijkt me niet verstandig om een roedel GT3’s te proberen bijhouden. 😉

ik verwacht zout op de weg en mijn Engelse schoendoos moet daar niet van hebben.

Dat geldt ook voor mijn oudje… zondag de carwash in dus :coolness:

ik ga zorgen dat ik halfuurtje of uurtje voortijd ter plaatse ben, nog geen idee hoe laat ik uit men nest rol zaterdag :relaxman:

geen afspreken of rondritje op voorhand voor mij dus;

Verdomme he, ik verwacht zout op de weg en mijn Engelse schoendoos moet daar niet van hebben. Mogelijk dus met de remorque of gewoon komen kijken ipv rijden…..dedju.

Groep 2
                        Tankstation E313 Tessenderlo 10.uur vertrek ? :driver: is een 1uur rijden zijn we op tijd nog voor groep 1 te zien ?

wat denken jullie ?

[quote=”joebarreke” post=194309]de mensen van groep 1 geen zin om mini treintje richting Visé samen te stellen?[/quote]

Ik wil wel in groep rijden.
                          Zeg maar waar en wanneer samen te komen.
                          Ik ben van Geel dus Geel-Oost normaal de autostrade op.
                          Nieuwe carpool parking Geel-West mag ook.

PT

Heren, spreken jullie, zoals reeds voorgesteld, ergens af?

ideaal é PDS, dan hoeven ze het terrein niet nat te spuiten, dan kan je zo al driften 😀 😆

PDS

Ben eens benieuwd met het weer ! :bounce:

Tot hiertoe voorspelt men sneeuw …..

:popcorn:

Het mannen,

Ik heb een serieus probleem.
                                  Gisteren hebben we heel slecht nieuws gekregen in de nabije familie. Omwille van deze omstandigheden kan ik er onmogelijk bij zijn 🙁 en moeten we alle plannen voor de komende we(e)k(en) schrappen.

Mocht er nog iemand mee willen in mijn plaats, stuur gerust een berichtje en regelen we wel iets.

Groet, Koen

[quote=”pds trading” post=194425]Ik wil wel in groep rijden ….

Als er wat vaart in zit toch 😆
                                    120 voor zo’n hele afstand kan ik niet volhouden :wtf:[/quote]

Mm afhankelijk het weer :drink: !!!
                                    en met banden die weg zijn :wtf: ga ik wel opt gemak :ass: we gaan al fel genoeg schuiven daar :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 252)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.