Porscheliefhebbers zoeken nog Porsches voor hun huwelijk

Home Forum Porsche Uitstappen Porscheliefhebbers zoeken nog Porsches voor hun huwelijk

• Maker
    Discussie
  • Vorige week kreeg ik vraag van een jong koppel dat gaat trouwen in oktober :

[i]Via huppeldepup hebben wij uw contactgegevens gekregen nadat wij hem hadden verteld over ons komend huwelijk in oktober 2017. Daarvoor kunnen we immers, voor onszelf als trouwkoppel, beschikken over de Porsche 911 uit het jaar 1977 uit de televisieserie ‘The Bridge’ (via mijn neef).
    We zouden graag voor onze suite (6 personen) ook voor bijpassend vervoer zorgen. Kunnen jullie ons daarbij helpen?
    Dieter en Elisabeth[/i]

Ik ga vragen dat ze zich ook registreren op het forum en dan kunnen ze wat meer details geven.

Persoonlijk ben ik al kandidaat, vind ik wel leuk om te doen, op voorwaarde dat er een drankje klaar staat achteraf 🙂

Greets,
    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
    • + 1, sluit me aan bij de voorgangers, hartelijk onthaal en toffe vibe, zo aanhouden in jullie verder leven. Als we champie ontkurken binnenkort is het op jullie gezondheid :drink:

Dieter – Elisabeth

Bij deze wil ik jullie ook nog eens bedanken voor het leuke onthaal en de fles champagne . Nog een heel mooie toekomst gewenst en veel liefde samen !

Elisabeth & Dieter

Namens mezelf en namens Porschisten vzw wens ik jullie een fijn leven samen.
          Het was leuk om er vandaag bij te zijn. Als we met de vrienden van het forum bijgedragen hebben om deze dag te laten slagen, dan is het mission completed.
          Bedankt voor de leuke attentie!
          Geniet van elkaar en van het leven!
          (En wie weet komt vroeg of laat een P. in de garage. )
          Patrick

Hoi Elisabeth &Dieter, Ik vond het super om jullie trouwstoet heel aangenaam te maken , verder nog super veel geluk en liefde
            in jullie huwelijk, het was terug zeer tof en plezant onder de forum vrienden
            20171007_103947[19767].jpg

20171007_123712[19766].jpg

Dag Elisabeth en Dieter,

wat een mooi koppel zijn jullie. Nog een heel leven voor jullie !
              Maak er iets moois van.

Net zoals wij deze middag Porsche-vrienden onder elkaar gedaan hebben.
              Het was SUPER gezellig. Heel goed onthaald, leuke receptie en sfeer.

We hebben er echt van genoten.
              Foto’s volgen nog.

Groeten,
              Rufie.

Elisabeth en Dieter,
                bedankt voor deze uitnodiging, nog vele gelukkige en gezonde jaren toegewenst.
                Ook dank aan Snoer, Zwarte Pijl, Ruffie, Peter, PatrickVB, Christophe en Herman997 voor het goede gezelschap :up: :up: :up:

Ha Elisabeth – Dieter no worry, Porsche liefhebbers staan ervoor bekend onder geen beding de champie te willen missen :happydance:

Ja idd 9u45!!! Fout in het bericht van gisteren. Afspraak zoals in de planning!!!

Euh am of pm :think: :popcorn: ?
                      Wat is de uurregeling van de pastoors ?

ik denk toch 9u45 :think: :think:

😯 inderdaad had ik ook zo begrepen ( 9u45) :think: graag wat duidelijkheid aub ?

10:45?
                            :think:
                            Stond hier boven niet 9:45?

:applaus: :applaus: :coolness: :coolness: :driver: :driver: :up:

Dag iedereen!!

Super merci voor het ethousiasme. Zoals afgesproken afspraak om 10.45u in Oordegem!! We kijken er al naar uit.

Vele groetjes,

Elisabeth en Dieter

En nu zaterdag efkens door de wegenwerken…
                                  :drink:

Maya gaat vrijdag in bad.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.