Porscheliefhebbers zoeken nog Porsches voor hun huwelijk

Home Forum Porsche Uitstappen Porscheliefhebbers zoeken nog Porsches voor hun huwelijk

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Vorige week kreeg ik vraag van een jong koppel dat gaat trouwen in oktober :

[i]Via huppeldepup hebben wij uw contactgegevens gekregen nadat wij hem hadden verteld over ons komend huwelijk in oktober 2017. Daarvoor kunnen we immers, voor onszelf als trouwkoppel, beschikken over de Porsche 911 uit het jaar 1977 uit de televisieserie ‘The Bridge’ (via mijn neef).
      We zouden graag voor onze suite (6 personen) ook voor bijpassend vervoer zorgen. Kunnen jullie ons daarbij helpen?
      Dieter en Elisabeth[/i]

Ik ga vragen dat ze zich ook registreren op het forum en dan kunnen ze wat meer details geven.

Persoonlijk ben ik al kandidaat, vind ik wel leuk om te doen, op voorwaarde dat er een drankje klaar staat achteraf 🙂

Greets,
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
      • Op mij kan je rekenen , staat nog steeds in mijn agenda aangekruist .
        Mvg
        Snoer964

Prima voor mij !

Super! Meer dan welkom!

Bedankt 🙂

Elis en Dietee

Als mijn dagje vissen op zee niet doorgaat wil ook wel van de partij zijn want woon ook in de buurt :drink:

Tot nader order nog steeds geboekt behoudens onvoorzien :driver:

Hoi
                  Elis Dieter
                  Als je nog een Porsche wilt zou ik ook wel kunnen !!
                  mvg Harry

Dag iedereen!

Alvast bedankt voor alle leuke reacties. Nu onze huwelijksdatum (7-10-2017) dichterbij komt hadden we graag nog eens iedereen opgelijst om een overzichtje te krijgen. Zoals eerder vermeld zou het huwelijk in de kerk van Oordegem doorgaan om 10.30u. Er wordt gezorgd voor Champagne! 😀

Klopt het als we zeggen dat we kunnen rekenen op:

Rufie
                    Drip
                    Hiss11
                    Krokodile
                    Herman911
                    Patrickvb
                    Snoer964

Kunnen jullie bevestigen?

Alvast enorm bedankt, we kijken er al naar uit!!

Verdere details over de wegbeschrijving en het uur van afspraak volgen nog.

Groetjes

Elisabeth en Dieter

Ik hoef me ook niet ver te verplaatsen.
                      Indien niets in de weg komt, hebben jullie er een boxster bij in een onopvallend kleurtje.
                      IMG_6936[LogoJanwit].JPG

Als mijn 11je de Schotlandtrip overleeft wil ook ook wel van de partij zijn. De lady Is 20 jaartjes jonger dan die van Drip dus moet lukken ware het dat ze nooit links heeft gereden :think:
                        En bubbels hebben op haar altijd een onweerstaanbare aantrekkingskracht, derhalve, count me in :driver:

XXX

Als mijn 11je de Schotlandtrip overleefd heeft (en er zijn geen andere problemen) dan ben ik van de partij op de 7de oktober.
                          Model: 1984 Targa
                          Voor jullie misschien beter een foto ter verduidelijking :happydance:

Targa_84.jpg

Dag iedereen,

Ons huwelijk gaat door op zaterdag 7 oktober 2017. De misviering zou om 11u starten. Het traject omvat enkel een stukje oordegemkouter, dus de N9 hoeft niet omzeild te worden. In bijlage hebben we een printscreen van de route in google maps toegevoegd. Voorlopig hebben we reeds enkele Porsches van familie, maar we zijn nog op zoek naar een 7 tal porsches als we iedereen van de suite apart zouden willen vervoeren.

Hieronder ook nog informatie van http://wegenenverkeer.be/werken/heraanleg-n9-doortocht-oordegem-lede over de status van de werken aan de N9 tijdens de periode van ons huwelijk:

Fase 3A (eind augustus – eind 2017)

aanleg gescheiden riolering.

Verkeer?

Fietsers in beide richtingen over nieuwe fietspad (tijdelijk dubbelrichtingsfietspad)richting Gent over nieuw fietspaden beide rijrichtingen
                            Verkeer richting Gent wordt omgeleid
                            Verkeer richting Aalst blijft mogelijk langs werfzone
                            Verkeerslichten kruispunt N9/Oordegemkouter in dienst
                            Oordegemkouter zo weinig mogelijk afgesloten.

Met vriendelijke groeten,

Elisabeth en Dieter

Attachments:
                            • Route.PNG

Wil ik ook wel doen. :up:

Het is misschien nuttig tegen de huwelijksdatum (?)… een situatieschets te maken m.b.t. de eventuele omleidingen wegens de geplande wegeniswerken aan de N9.
                                Ik kom graag jullie huwelijksstoet vervolledigen gezien ik mij niet ver hoef te verplaatsen. De huwelijksstoet kan dan wel een klein ommetje maken om van het ouderlijke huis naar de Kerk te gaan.

Dit lijkt me wel iets , maar een datum zou ook handig zijn om te plannen in de agenda ( al is het nog een tijdje ) eventueel ook een aantal Porsches opgeven die jullie nodig hebben !

Dag iedereen,

Super dat er reeds enkele positieve reacties op onze post kwamen.

Eerst en vooral: de trouw gaat door in Oordegem (Lede), Oost-Vlaanderen om 11u.
                                    We zouden graag de suite vervoeren van het ouderlijk huis naar de kerk, deze afstand bedraagt minder dan 1 km.
                                    1 persoon per auto lijkt ons inderdaad meer haalbaar. De nodige bubbels zullen zeker voorzien zijn!

Als jullie verdere vragen hebben stel die gerust! Wij zijn in ieder geval zeer enthousiast.

Mvg,

Elisabeth en Dieter

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.