Porscheliefhebbers zoeken nog Porsches voor hun huwelijk

Home Forum Porsche Uitstappen Porscheliefhebbers zoeken nog Porsches voor hun huwelijk

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Vorige week kreeg ik vraag van een jong koppel dat gaat trouwen in oktober :

[i]Via huppeldepup hebben wij uw contactgegevens gekregen nadat wij hem hadden verteld over ons komend huwelijk in oktober 2017. Daarvoor kunnen we immers, voor onszelf als trouwkoppel, beschikken over de Porsche 911 uit het jaar 1977 uit de televisieserie ‘The Bridge’ (via mijn neef).
      We zouden graag voor onze suite (6 personen) ook voor bijpassend vervoer zorgen. Kunnen jullie ons daarbij helpen?
      Dieter en Elisabeth[/i]

Ik ga vragen dat ze zich ook registreren op het forum en dan kunnen ze wat meer details geven.

Persoonlijk ben ik al kandidaat, vind ik wel leuk om te doen, op voorwaarde dat er een drankje klaar staat achteraf 🙂

Greets,
      Rufie.

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
    • XXX

Als het past ben ik van de partij. Maar idd meer info is welkom.

We hebben idd meer info nodig alsook juiste datum en tijdstip.
          Dus één volwassene per auto…

@ Rufie Persoonlijk ben ik al kandidaat, vind ik wel leuk om te doen, op voorwaarde dat er een drankje klaar staat achteraf 🙂

:up: :drink: :up:

Ik heb gevraagd dat ze hier zelf meer tekst en uitleg komen geven…

hoe ga je in een 911 twee volwassen mensen in avondkledij meenemen?
                of is het de bedoeling dat er vreemden met jouw auto gaan rijden?

en het is mss ook handig om weten in welke regio de plechtigheid plaatsvindt

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.