Porschen op Paasmaandag 5 april 2021

Home Forum Porsche Uitstappen Porschen op Paasmaandag 5 april 2021

• Maker
    Discussie
  • Na 250 dagen gesloten cafés en terassen is het hoogtijd om FF corona stress af te schudden achter het stuur van onze Porsches.
    In virusveilige omstandigheden spreken we af op Paasmaandag 5 april 2021 vanaf 13u30.
    Roadbook wordt indien nodig vooraf/digitaal bezorgd.
    Locatie wordt later bekendgemaakt maar alleszins ergens in de prov Antwerpen of Limburg.

Wil je deelnemen, klik dan op de rode knop “gaan” op [url=https://porscheforum.be/jomsocial/events/viewevent/147-porschen-op-paasmaandag]deze eventpagina

[/url]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
    • Allez, dan ben ik niet de enige die nog geen idee heeft van de geheime startplaats  

Ondertussen is het geduldige er bij mij toch wat af… ik moet een uur bollen tot de vermoedelijke startplaats. 

XXX

Roadbook gevonden, top.
          Nu geduldig wachten op de startlocatie en het uur 

Tank gevuld voor morgen, dank u Mart!

[quote=”Mart” post=284881″]D. Ik ben de laatste 1,5 jaar inmiddels alweer slechts eenmalig heel even snel bij Lanaken de grens over geweest om (in het) wild te plassen …
                @ Mart, toch best even opletten in de grensstreek ; er staan nieuwe verkeersborden nu met de covid-19 regels

[quote=”DeePee” post=284824″]Ook het roadbook wordt digitaal bezorgd aan de deelne(e)m(st)ers.
                   [/quote]
                  Het roadbook zou ondertussen in de deelnemers hun mailbox moeten hangen. 
                  Deze mail werd voorafgegaan door een test-mail.
                  Op het evenement zelf heb ik ook een Poll aangemaakt waar je kan aangeven of je het roadboek goed ontvangen hebt (is ook een test).

vóór de haan kraait …
                    PS met welk voertuig ga je ons verrassen Zoef ?

[quote=”DeePee” post=284864″]
                      De routebeschrijving met straatnamen krijgen de deelnemers per email.

[/quote]
                      Zijn de mails reeds verstuurd ? ik heb tot op heden niet gezien in mijn mailbox 

Normaal zou ik mijne P wassen tegen maandag, maar nu denk ik dak mijn winterbanden terug moet steken 

Dat kan nooit lang meer duren Drip, heb ik ook heel veel zin in om weer es in gezamenlijkheid de motoren te laten ronken en de glazen te laten klinken. Ik ben de laatste 1,5 jaar inmiddels alweer slechts eenmalig heel even snel bij Lanaken de grens over geweest om (in het) wild te plassen …

XXX

Spijtig Mart, is nogtans hoog tijd dat ik mijn supervriendelijke en goedlachse noorderbuur nog eens in ‘t echt tegenkom.
                            Ik zal me moeten tevreden stellen met het opkomende gepeupel 

Zo’n ouwerwetse samenscholing leek me nou juist wel gezellig, met samen vertrekken en sturen op de achterlichtjes ipv solitair verdwaald geraken. Helaas, gezien de omstandigheden is niet noodzakelijk grensoverschrijdend reizen ongewenst momenteel, en zal ik deze editie dan nog moeten laten lopen. Ik verwacht toch zeker wel dat er met 2 a 3 maandjes weer wat grensoverschrijdends samenscholingsgericht gezelligs mogelijk moet gaan worden. Veel plezier allen!!

Voor de deelnemers en de late beslissers de trailer en extra info:
                                Vertrek in Herentals rond het middaguur, rit van 60 km door de stille kempen met aankomst in Westerlo.
                                De routebeschrijving met straatnamen krijgen de deelnemers per email.
                                Ieder krijgt een individueel uur van vertrek zodat we geen samenscholing organiseren aan de start.
                                De hongerigen/dorstigen brengen hun pick-nick mee of er zijn in de buurt van het eindpunt take away eetgelegenheden.
                                De honger naar een rondrit is danig groot dat het beetje voorspelde regen ons niet zal thuis houden.

Zij die zich hebben geregistreerd op de eventenpagina zullen in de loop van de week via PM of mail concrete info krijgen mbt plaats van vertrek, volgorde van vertrek, einpunt, …
                                  Ook het roadbook wordt digitaal bezorgd aan de deelne(e)m(st)ers.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.