Porsche’N’Classic – Wommelgem

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Porsche’N’Classic – Wommelgem

• Maker
    Discussie
  • Heeft iemand ervaring met deze verkoper? Zijn naam is Marc Jacobs, en de firma zit in Wommelgem. Ik heb al gehoord dat er geen garantie op de wagens word gegeven.

Verder heeft hij regelmatig classics te koop (ook nu).

Alle info is welkom.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • rjf schrijft:

(Duitse import: laten staan)

En ik die altijd dacht dat je in Duitsland ‘zaken’ kon doen. Waarom laten staan eigenlijk?

errm, AKK?

rjf

Bij de 996 staat bijv. verkoop aan “handelaar”, handig om de garantie regel te omzeilen en bovendien vaak een synoniem voor “gefoefeld”. Maar als je tijd hebt en er staat er één die je echt wil zou ik gewoon beginnen met afkomst en onderhoudsboekje te controleren (Duitse import: laten staan). Indien geen boekje, vragen naar eventuele facturen van onderhoud. Chasis en motor nummer opschrijven, moet je wel ergens kunnen checken of die overeenkomen. En in dit geval ALTIJD een AKK laten uitvoeren ! (als de verkoper dat al toelaat, indien niet: zeker laten staan!)

Alvast bedankt, hier ook de link met de dingen die hij momenteel verkoopt: http://nl.kapaza.be/li?ca=1_s&id=497569&w=3

rjf

Een verkoper die geen garantie op zijn wagens geeft zou ik zowieso al links laten liggen. Afgezien van het feit of hij zelfs wettelijk veplicht is min 1 jaar garantie te geven …

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.