Porscherijder

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”Yellow Submarine” post=199575] En inderdaad, was het geen *porsche dan lazen we dit niet. HLN is nu eenmaal “het laatste”, ook in figuurlijke zin…[/quote]

“Het Laagste Nieuws” bedoel je waarschijnlijk…

[quote=”stoffels70″ post=199532]Heb het artikel ook gelezen, maar bij mij is het niet blijven hangen dat hij porsche rijder is. Rijden onder invloed is altijd gevaarlijk zeker met een hoge snelheid. Dat weten wij toch allemaal.[/quote]

En vergeet de vermoeidheid niet! Het was 6:00 ‘s ochtends. Stel je voor: de hele avond en nacht in feeststemming, aangevuurd door de booze. Dan in de auto stappen, waar het na een paar km lekker warm wordt. Wie zou niet in slaap vallen?

Zo gebeuren er elk weekend tientallen ongevallen, de meeste weliswaar zonder grote lichamelijke schade. En inderdaad, was het geen *porsche dan lazen we dit niet. HLN is nu eenmaal “het laatste”, ook in figuurlijke zin…

Dat die idioot met een Porsche reed is uiteraard totaal irrelevant .
          Rijden onder invloed is crimineel gedrag, punt uit. 👿

Heb het artikel ook gelezen, maar bij mij is het niet blijven hangen dat hij porsche rijder is. Rijden onder invloed is altijd gevaarlijk zeker met een hoge snelheid. Dat weten wij toch allemaal.

Ik moet zeggen dat ik om deze reden soms schrik heb om op zondag bij het ochtendgloren te vertrekken met de koersfiets. Porsche of niet, die kerel is een doodrijder. Ze mogen zijn rijbewijs gerust wat langer inhouden.

Tja… Kranten willen enkel en alleen nog maar sensatie verhalen zodat ze kunnen verkopen. Zoals je zegt, als het een Skoda was geweest had het heus niet zo in de krant gestaan. Maar nu kunnen de zuurpruimen onder de krantlezers weer eens melken over die “mannen met hun sportbakken”. Triest…

LOL Sensa, viel me ook direct op! :mrgreen:
                Moest ik hem zijn, dan zou ik er net alles aan doen om dit NIET in de krant te laten verschijnen. En zeker niet met foto! 😆
                Daar gaat zijn kans op ontmaagding vóór zijn 30ste… :engeltje:

… tiens, wat ik onthouden heb is dat de 24 jarige zoon een uitstap naar Disneyland wou en kreeg … (ooouuu wat ben ik een slechte mens)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.