Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Porsches gezocht voor Miss Coast verkiezing 2011

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 142)
    • Het event gaat zeker door. Ben deze week effe druk met andere zaken. Volgende week hoop ik wat meer details te krijgen van de organisatie.

Volgens mij zoek ik nog een tweetal porsches.

Nog kandidaten ?

Greets,
      Rufie.

is er al meer nieuws?

mvg

Je mag mij wel daarvoor contacteren
          heb een 911 targa van 1973
          groetjes
          marc

indien er nog steeds “drivers” gezocht worden wil ik me ook wel van dienst stellen met een 964 cabrio, ik woon trouwens in nieuwpoort.

Ik heb vorig jaar van “mijn Miss” zelfs een spoedcursus Frans gekregen 😆
              Er was wel een klein accidentje met iemand zijn porsche (wie laat nu die meisjes op het dak van hun wagen gaan zitten 😕 )

Anoniem

Ewel, even nakijken of ik vrij ben en Back me dan maar up 🙂
                Alhoewel ik met dergelijke showritjes met Miss’en geen al te beste ervaringen heb (beschadigingen, naaldhakjes en lederen deurbekledingen 🙁 , nare opmerkingen en gedragingen van onze medemens op den dijk,..sorry Alain)
                Alhoewel ik van de vorige editie alleen maar positieve dingen gehoord heb, maarja als onze Rufie het in handen heeft [IMG]http://i56.tinypic.com/2ec24xk.gif[/IMG]

18 deelnemers maar best zorgen voor een aantal backup auto’s ook peis ik…

Stuur me eens een mail naar snoer@pandora.be dan stuur ik je de digitale brief .

Wel, ik ging dat al lang gedaan hebben ware het niet dat ik die brief nergens meer vind 🙁
                      Kan je die op één of andere manier doorsturen? Dan post ik de rit hier op ‘t forum…

Raar ,het was om te vragen of je de oproep voor deelname aan onze rit (Koen – ik )voor PCT niet wil posten op het forum aub ?(ik heb je de uitnodigings brief gegeven als ik bij jou thuis ben geweest !

Niks in m’n inbox… 😕

@ Mushroom kijk eens naar je pm ik heb je een bericht gestuurd ! 😆

@ mushroom ,vriendelijke dank ! 😳

Helaas .. TOTMBO wil dat ik met haar op vakantie ga, die dag 😥

1- Rufie 968
                                  2- René 997 GT3
                                  3- Fille 001 987 Boxster
                                  4- Audiotronics 996 Carrera 4S
                                  5- BrunoRS 997 GT3 RS
                                  6- Snoer964 993
                                  7- RSR
                                  8- KDC Boxster
                                  9- Mushroom 996 Carrera 4S
                                  10- Joebar13 996 Cabrio
                                  11- Cab88 911 Cabrio
                                  12- Skremar 987 Boxster
                                  13- WB 986 boxster
                                  14- Philip 996 turbo
                                  15- De zwarte pijl 997S
                                  16- Woods

@snoer : done ! 😉

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 142)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.