Porschetreffen te Dinslaken (D) 1 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porschetreffen te Dinslaken (D) 1 mei

• Maker
    Discussie
  • Jaarlijks is er het grote Porschetreffen te Dinslaken .
    Dit heeft steeds op 1 mei plaats op de Drafrennbahn te Dinslaken .
    Naar mijn mening een must voor elke liefhebber van dit merk .
    Wie gaat er dit jaar heen en kunnen we misschien iets afspreken om in groep te rijden ?
    Laat het horen

Meer info HIER

1 : 911-lover ➡ 968CS

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
    • is eerste communie 🙁

Je moet niet reserveren .
        Je kan zo binnen (na betalen natuurlijk)

Ik heb afgesproken om 9.00u aan de grensovergang in Maasmechelen (E314)
        Als er nog kandidaten langs daar rijden zijn ze zeker welkom .
        Het is steeds leuk met meerdere Porsches samen te rijden .

ik zak de zondag ook af naar dinslaken, en kan je er gewoon binnen rijden, of moet je ergens reserveren ? (is de 1ste keer dat ik hier naatoe ga 😳 )

Voor mij zeker en vast wel

ik had vandaag niet echt zin om te gaan werken, heb de porsche van stal gehaald en reed met een gigantische smile recht naar het werk toe… Nu nog echt beginnen werken 😳

Is een dagje met de cabrio op pad dan geen feest ? 😉

30 april: huwelijksverjaardag, 1 mei is ook een speciale dag (dan zijn we steeds x-jaar samen) dus…. wss niet 🙁

Jawel , wij gaan zoals goede traditie ook dit jaar weer .
                  Wij steken de grens over in Maasmechelen , zo over Heerlen , Roermond , Venlo en door naar Dinslaken .
                  Wie gaat er nog en geef even tijden zoadt we eventueel kunnen smanerijden .

Gaat er dit jaar iemand van het forum richting Dinslaken op 1 mei?

Het zou sowieso tof zijn om met een aantal wagens naar ginder te kunnen rijden.

Misschien krijg ik nog een aantal leden van Porsche Owners Club Antwerp (POCA)mee.

Ik ben woonachtig te Antwerpen.

Bart

Vrijdag was weer een super dagje .
                      Porsches , prachtig weer en een goede sfeer maakten van Dinslaken 2009 weer een onvergetelijk evenement .
                      We zijn verschillende bekenden tegen gekomen en van anderen heb ik enkel hun wagen gezien .
                      Het stond al vroeg heel vol . Het was zo druk dat de organisatie wegens het vollopen van kruispunten er op aandringen van de politie hopen auto’s gratis binnenlieten om door het vlottere verloop de kruispunten terug vrij te maken .
                      Benieuwd of deze wagens dan meetelden voor het aantal voertuigen op het terein .
                      Een nieuw record ???

Ik heb een kleine 200 fotootjes geschoten die jullie HIER kunnen zien .

Enkele teasers

Ik meen dat het terrein opengaat vanaf 10.00u .

Wij komen met een paar Porsches samen vrijdagmorgen om 9.30u op de parking aan de grensovergang in Maasmechelen .
                        Wie zin heeft is ook daar welkom .
                        Hoe meer Porsches hoe beter .

Om hoe laat begint dit? Heb zeker interesse om daar naartoe te gaan! 🙂 )

WIj gaan ook 3 porsches uit Limbug hasselt

We vertrekken donderdagavond en overnachten in City hotel dinslaken

Mvg
                            Ron Vos

Ik kan niet, familieweekend…

Gaat er niemand van dit forum ???

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.