Post hier foto van je huidige porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Post hier foto van je huidige porsche

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

Na een tijdje op dit forum weet ik eigenlijk nooit wie welke auto heeft.

Ik ben echt wel benieuwd, dus misschien leuk om hier een foto te posten van je huidige P

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 435)
      • Ook mooi.
        Zekert als er een verhaal aan vast hangt.

:respect2:

Die vlammen zijn nu echt niet mooi vind ik.
            En was destijds niet bestickerd maar in de lak gespoten en die zit nog onder de huidige rode lak.
            Zo heb ik kunnen achterhalen dat mijn auto de nr 36 is !

Ooit moet hij (deels) herspoten worden, want er zitten slechte stukken in, daarna wil ik hem wel bestickeren zoals de autos af fabriek kwamen met de stickers van de cup hoofdsponsors.

1-2_2015-01-18.jpg

:up:
              Krijg jij dan geen zin om de auto opnieuw te bestikkeren zoals ie vroeger was :engeltje:

:up:

Met enige fierheid kan ik zeggen dat mijn rode 944 turbo cup in een artikel in het tijdschrift “911&porsche world” staat, in het januari nummer.

20140917_155634.jpg

De auto in 1986 met zijn pilote in het turbo cup kampioenschap

nr36anette_2015-01-18.jpg

Voila 996 C2 Tiptronic :relaxman:

9961.jpg

die gele duikboot is mooi man!!!!!!!

LOVE IT :geek:

[quote=”dirkvdv” post=193954]
                        Super, Dirk!

Hier is de mijne bij de eerste kennismaking in Wiesbaden:
                        PA257322_2015-01-18.jpg

Voila, mijn lievelingsbeestjes staan er ook op. In de zomer maak ik nog wel eens een special met de twee

Attachments:
                          • DSC_0081_zpse85974c9.jpg
                          • IMG_0717.jpg

Die zou je eens naast die van YellowSubmarine moeten zetten! :coolness: :up:

En dit zijn een paar foto’s van het interieur (foto’s genomen met Smartphone: dus niet zo schitterend)

😯
                                Sir? I salute you! :applaus:

Foto van interieur volgt later nog.

*luv *luv :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 435)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.