Post hier foto van je huidige porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Post hier foto van je huidige porsche

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Hey

Na een tijdje op dit forum weet ik eigenlijk nooit wie welke auto heeft.

Ik ben echt wel benieuwd, dus misschien leuk om hier een foto te posten van je huidige P

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 435)
      • *luv :respect2:

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/20/arene5ed.jpg[/IMG]

XXX

Robin, hij ziet er echt knap uit hoor, proficiat :up:

[quote=”Robin” post=173823] Iemand die iets kan toevoegen over het waarom hij achteruit de aanhanger op moet?[/quote]

idd de kogeldruk; die zou ideaal met een geladen gewicht van 1300 kg ongeveer 70 kg moeten zijn.
              dat lijkt mij met deze remorque mee te vallen. deze heeft de wielen niet midden onder de laadbak. de *porsche staat met z’n achterwielen tussen de 2 assen en de neus van de auto drukt met z’n gewicht op de dissel.

en laat die andere foto’s maar komen :up:

[quote=”snoer 964″ post=173821]Gelukkig ben je er ongeschonden mee thuis geraakt ,De *porsche moet normaal omgekeerd op de aanhanger staan ( gewicht verdeling ) :oops:[/quote]

Welja, op de heenweg was ik dat nog aan het vertellen tegen mij bijzitter. Ik dacht dat dit te maken had met het feit dat de motor achteraan ligt en dat dit beter is voor de gewichtsverdeling op de aanhanger. Echter, door hem er vooruit op te rijden kwam de motor het dichtst boven de wielen te staan, hetgeen in mijn ogen het beste leek. Bovendien zat ik met een bijkomend probleem en dat was dat ik hem achteruit niet kon oprijden omdat hij dan zou raken. Vooruit met hulpmiddelen was al maar nipt. Iemand die iets kan toevoegen over het waarom hij achteruit de aanhanger op moet?

Gelukkig ben je er ongeschonden mee thuis geraakt ,De *porsche moet normaal omgekeerd op de aanhanger staan ( gewicht verdeling ) 😳

[quote=”rpeeraer” post=171960]Nu nog op zoek naar een restauratieproject Targa 70′ er jaren.
                    Weet iemand er eentje staan ,
                    Mag véél werk aan zijn.[/quote]

Wat denk je hiervan?

http://www.classics-world.com/newsletter-plus/view/80/

Vorig weekend de (oude) nieuwe opgehaald. Betere foto’s volgen nog als ik hem eens goed heb kunnen poetsen! Hier al een eerste indruk…

[IMG]http://i60.tinypic.com/2efjrf5.jpg[/IMG]

[IMG]http://i57.tinypic.com/qy96rs.jpg[/IMG]

Allemaal super mooie wagens!

image_2014-07-03.jpg

image_2014-07-03-2.jpg

image_2014-07-03-3.jpg

image_2014-07-03-4.jpg

image_2014-07-03-5.jpg

image_2014-07-03-6.jpg

image_2014-07-03-7.jpg

image_2014-07-03-8.jpg

image_2014-06-27-2.jpg

image_2014-06-27.jpg

image_2014-06-27-3.jpg
                            Makkelijk autogespot, zo hoef ik zelf geen foto te nemen

595_2014-06-27.jpg

205.jpg

912 is super knap!!!! Doet me altijd denken aan de film “along came a spider” met morgan freeman. Die reed toen ook met een 912 :up:

Vergeet mij zeker geen seintje te geven als je hem in de verkoop gooit!

J

[quote=”dirk l” post=171986]Nee, je kan ze inderdaad niet met elkaar vergelijken.
                                    Maar de 912 is pure nostalgie, vertederend door zijn eenvoud.

Anderzijds, als 3.2 rijder kan ik je verzekeren, je gaat daar véél plezier aan beleven hoor .
                                    En 231 Pk versus 90 Pk :relaxman:[/quote]

Ik zou nooit een longnose 912 wegdoen voor 3.2 van ’84….
                                    Als investering is die longnose veel interessanter volgens mij.
                                    En hij ziet er dan nog eens tien keer beter uit ook….

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 435)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.