Post hier foto van je huidige porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Post hier foto van je huidige porsche

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

Na een tijdje op dit forum weet ik eigenlijk nooit wie welke auto heeft.

Ik ben echt wel benieuwd, dus misschien leuk om hier een foto te posten van je huidige P

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 435)
      • leuk onderwerp, kan niet achterblijven…

vroeger: (6 maanden geleden)

DSC_4228-kopie.jpg

NU:

DSC00523_2014-06-24.jpg

[quote=”python” post=171853]T’ziet er in ieder geval goed uit :coolness:

Zo’n longhood project is wel de cool ,dat is iets waar ik ook ooit nog wel is aan wil beginnen :cool:[/quote]

Ja de “Singer replica” is echt een hype aant worden..

don’t worry ik rij er alle dagen mee, dit was in de winter, als het vriest of als ik enkele dagen op verlof ben dan hangt ie aan de pries zoniet aan de benzine 😀

T’ziet er in ieder geval goed uit :coolness:

Zo’n longhood project is wel de cool ,dat is iets waar ik ook ooit nog wel is aan wil beginnen 😎

Is met over te zetten van gsm dat kwaliteit weg is precies..
                Velgen zijn maar gewone keskin speedline replica in 18″ 😉

Onder die 964 look alike zitten pressies dikke wielen onder :coolness:
                  Hebde geen beter foto’s of mee wat beter weer getrokken 😆 ?

ene is een SC Coupe van 79 met 3.2 motor, omgebouwd naar 964 look ( ga ik ooit een longhood van maken)
                    andere is een Carrera Coupe van 85 100% origineel

Attachments:
                    • porschkes.jpg

[quote=”dzjiezes” post=171839]fotootje van afgelopen weekend op de Stelvio … Zalig weekend gehad ![/quote]

[quote=”Mart” post=171834]Proficiat Igor, goed gedaan, en nou vooral es lekker sturen zekers … :happydance:
                      YouYou, naar buiten met die bolide! :drink:[/quote]

zeker weten mannen, rijden en bewust genieten !! ik ga nu ook de kap plat leggen en een ritje doen sè.

fotootje van afgelopen weekend op de Stelvio (platin metallic)… die witte is van kameraad. Zalig weekend gehad !

Attachments:
                        • stelvio.jpg
                        • 2bergen.jpg
                        • schuin.jpg

Proficiat Igor, goed gedaan, en nou vooral es lekker sturen zekers … :happydance:

YouYou, naar buiten met die bolide! :drink:

mijn boxstertje, heb nog werk aan maar je moet ergens beginnen

Attachments:
                            • DSC_0036.jpg

[quote=”Igordiver” post=171817]Hij bolt terug zoals het hoort en hij stond mooi te blinken in de zon. De shark heeft vandaag zijn publicatie in deze topic verdiend 😀

Proficiat….en nu :driver:

20140524_171833_resized_2014-06-23.jpg

Klasse :up:
                                  :respekt: voor al je noeste arbeid !

Hij bolt terug zoals het hoort en hij stond mooi te blinken in de zon. De shark heeft vandaag zijn publicatie in deze topic verdiend 😀

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 435)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.