Post hier foto van je huidige porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Post hier foto van je huidige porsche

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

Na een tijdje op dit forum weet ik eigenlijk nooit wie welke auto heeft.

Ik ben echt wel benieuwd, dus misschien leuk om hier een foto te posten van je huidige P

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 435)
      • @fdw aub geen lelijke spoiler op zo’n mooie auto plaatsen 😉

Inderdaad, zeker geen spoiler opzetten :bounce: :bounce: :bounce:

PDS

[quote=”Mushroom” post=162263]+1, en zeker niet beginnen klooien met spoilers.[/quote]

Dat zou ik zeker ook niet doen.
            Dat haalt in mijn ogen de klasse van de wagen omlaag, zal iets te johnnie worden dan.

+1, en zeker niet beginnen klooien met spoilers.

Die achterruitwisser eraf knikkeren en zo laten. Veel mooier!

‘K weet ni zenne; wa kun de aan zo’n derriére nog verbeteren :lekker:

Thx :lekker: nu nog zwarte achterruiten een cm of 1,5 lager en een GT3 RS spoiler erop en nog een wrap erover met een unieke look en ze is klaar. :-).
                    Heb nog wel wat plannen die ik niet allemaal dit jaar kan realiseren, maar je moet iets hebben om naar uit te zien hé. Beestje heeft nog geen 70 D KM, kan er dus nog even met voort! Op naar de volgende pictures :relaxman:

Amai, heel mooi met die fuchs er op !!

Aaaargh!!! Ne 996 4S!! Ik haat jou! 👿 8) 😉 :up:

Super :up: Die Fuchs hebben de auto goed gedaan :first:

Bon, aan mij, hierbij mijn fotokes

IMG_3781.jpg

IMG_3783.jpg

IMG_3787.jpg

image_2014-03-06.jpg

Vandaar de “donatie” button 🙂

PB

Nee dat is “maar” een goede 964 waard. :popcorn: De 5OJahre is hopelijk door het forum gesponsord. :happydance:

Amai, dat moet al een serieus akkefietje zijn met de lijn 😀

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 435)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.