Home › Forum › Zeverhoekje › Post hier je funniest jokes en moppen.
- Dit onderwerp bevat 756 reacties, 79 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 4 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
dat belgië een apenland is waar alles wat niet door de beugel kan, toegelaten is, wisten we toch al langer :what:
Jefke bedoelt dus eigenlijk dat hij een vrouw wilt die de hele dag gaat werken en geld gaat verdienen zodat hij met zijn luie kl**** de hele dag in de zetel kan liggen of met zijn P gaan rondtoeren….. een entreteneuze…. :happy:
De lerares vraagt aan jefke in de klas :
welke soort vrouw zou jij later graag hebben ?ik wil een vrouw zoals de maan.!!!!!!!!!!!!!!!!
Wow wat een keuze ! je wil dus dat ze mooi en rustig is.
Nee ik wil dat ze s?avonds komt en s’morgens verdwijnt. :happydance: :happydance: :happydance:In een rustig Belgisch plattelandsdorpje staat een boer met zijn zoon op het veld te discussiëren. Het gaat hier over een gevonden vrouwenslipje. Vader zegt: “Dit is een slipje van een oude vrouw” waar de zoon direct op inpikt en zegt: “Nee pa, dit is van een jonge vrouw.” “Maar neen”, zegt de vader terug, “‘t is van een oudere.” En zo blijven de twee nog wat verder ruziën. Tezelfdertijd passeert de pastoor en hoort de twee lawaai maken. Hij gaat bij de vader en zoon kijken en vraagt of hij kan helpen. “Wel”, zegt vader, “we vinden hier een slipje en mijn zoon zegt dat het van een jonge vrouw is en ik zeg dat het van een oudere is. “Tja”, zegt meneer pastoor, “laat mij eens zien.” Hij pakt het slipje en bekijkt het, daarna duwt hij het onder zijn neus en zegt: “Of dit het slipje van een jongere of van een oudere vrouw is weet ik niet, maar van één ding ben ik zeker, ze is niet van onze parochie !”
The women at the gas station, the most amusing cases 2016-2017
[video]https://www.youtube.com/watch?v=THmgm0UjIms[/video]
Enjoy, alhoewel dat ik de smakeloze commentaar die er onder staat niet echt nodig vind…
Een paar weken geleden bij een kleine Gabriels moeten tanken waar ik nog niet eerder geweest was. Aan mijn kant bleek de pomp niet te werken dus moest ik de slang aan de achterzijde gebruiken. En best van al bleek de prijs wel 10% hoger dan normaal bij Gabriels… Maar dat zag ik niet direct omdat de teller aan de achterzijde stond! Vloeken!!! De moraal van het verhaal is dat je best vertrekt met een volle tank van bij je vertrouwde station… :what:
Dus dames, het is okee, shit happens!
Neen Sensa, ware het niet van dat “vet”…. want dan komen er een paar m3 benodigde ruimte bij en die heb ik niet in een coupe… jij met je cabrio is natuurlijk een ander paar mouwen…. Veel plezier! :happydance:
allez Bollocks… ik zie in jouw gepersonaliseerde tekst staan… 4 wheels move the body… er eentje (doen alsof) zwanger maken, daar heb je toch niet veel m2 voor nodig he… :happydance: :happydance: :happydance:
zelfs in een Fiat 500 kan het volgens de Italianen :first:
Zal wel zijn
… in een Porsche zwanger geraken…. lijkt mij nogal een gedoe…. te weinig plaats
… vet worden… en niet meer in de Porsche geraken…. denk het niet
… dronken…. geen goed idee met al die paardjes onder je rechter voet…dus, ik heb ‘the best thing in life’ te laat aangeschaft: dronken rijden doe ik niet, zwanger ben ik nog niet geweest maar dat vet…. :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.