Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Power steering
- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Van Aelst William.
-
MakerDiscussie
-
3 december 2013 om 12:59
Ik weet het, servo op een klassieker is niet altijd done, maar vermits ik toch graag ook wat gebruiksgemak wil bij parkeren of traag rijdend verkeer denk ik aan het plaatsen van een Power Steering. :driver:
Iemand ervaring mee? Kosten?
-
MakerDiscussie
-
[quote=”targa 84″ post=156173]hey
ez stond in maastricht 1950 ex btw
[/quote]Dan heb daar over gekeken 😳 er staat ook altijd zoveel moois om te bekijken 😀
[quote=”Ghost” post=156054]Geen stuurbekrachtiging gezien voor de classic 911 🙁
Wel voor 924 / 944.[/quote]Ja, en Wolfs uit Eijsden kan dat fiksen.
Denk er ook over om in mijn 924 te laten plaatsen. €1650 ex. BTW plaatsing inbegrepen.Rij zelf met 225/40/18 banden vooraan op een SC en kan niet zeggen dat ik servo mis…
Mss ophangingsgewrichten en uitlijning eens nakijken ?hey
ez stond in maastricht 1950 ex btw
een oude 911 als demo moet zeggen dat stuurt super licht
ga er toch eens over nadenken
stonden veel oudjes maar prijzen een targa als bladerunner en peter targa
vraag prijs 46.500
de betere mooie allemaal rond de 37000 en zeg maar 45000
dus heren ben er maar zuinig op
:drink:Geen stuurbekrachtiging gezien voor de classic 911 🙁
Wel voor 924 / 944.Ik ga morgen naar MECC, zal rondkijken voor jullie.
Hey allen, bedankt voor de reacties, zo zie je maar waarvoor een forum kan dienen. :happydance: Alle info van eender welk systeem is handig, dus indien mogelijk, meebrengen maar.
Ik heb ondertussen de prijs aangevraagd en gekregen van EZ Powersteering, is niet mals moet ik zeggen. :wtf:
Geachte,
Bedankt voor uw aanvraag. EZ Power Steering produceert een hele mooie snelheidsafhankelijke, TÜV goedgekeurde stuurbekrachtiging die uw originele stuur as geheel vervangt (U behoudt dus het origineel). De snelheids afhankelijke functie zorgt ervoor dat u maximale assistentie heeft bij lage snelheden en minimale assistentie bij hoge snelheden waardoor het stuurgevoel behouden blijft. Bij auto’s zonder airco wordt de gehele unit in het “smokkelluik” ingebouwd en bij auto’s met airco komt de hele unit achter het dashboard. In beide gevallen is de inbouw geheel onzichtbaar en ten alle tijden kan de auto teruggebouwd worden naar de originele staat. Ik heb een PDF file van een Porsche magazine rij ervaring bijgevoegd. De totale ombouw naar stuurbekrachtiging voor een niet airco auto duurt 4 á 5 uur en kost 1950 Euro EX BTW, de airco versie duurt 8 uur en kost 2150 Euro. Wij hebben momenteel diverse 911 kits op voorraad.
Met vriendelijke groet,
hey mijn broer heeft dit gedaan op zijn porsche 3.2,zal hem er morgen eens op aan spreken om contakt op te nemen met jou.
mgv
chrisHeb een collega die Nederlander is :happy: en bijgevolg ook Volvo liefhebber.
Blijkbaar word het in hun midden wel meer gedaan en kan dit blijkbaar redelijk goedkoop.
dacht dat ze als donor een Opel corsa gebruiken zonder zeker te zijn.
Als je overweegt om het zelf te doen kan ik je wel in contact brengen.
Stuur maar pbShit, dat doet me denken aan deze
http://www.essen-motorshow.de/
http://www.essen-motorshow.de/de/ems/fuer_besucher_13/programm_64/programm_65.html
Knal vergeten ! Nog een paar dagen te gaan !
Op de grotere oldtimer beurzen vind je verschillende van deze stuurbekrachtigingen.
Goed rondkijken deze winter kan je dus heel wat besparen denk ik.
Ik wil gerust info meebrengen voor jullie. Of misschien samen gaan 💡
Ik ga zeker naar de beurs Antwerpen, Maastricht en Essen Duitsland deze winter.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.