PPI hulp gezocht in Vl-Waals Brabant

Home Forum Stel jezelf even voor ! PPI hulp gezocht in Vl-Waals Brabant

• Maker
    Discussie
  • Hallo, 

Ik ben totaal nieuw hier en nog zonder Porsche. Ben op zoek naar een 911 (74-83), 2.7l of 3.0l (targa of coupé) en vroeg me af waar ik terecht kan voor hulp met een PPI (pre-purchase-inspection) van deze modellen.  Niet noodzakelijk een Porsche Dealership maar een Classic werplaats/shop die mogelijk later het onderhoud/herstellingen kan doen. PPI Ter plaatse in de garage/shop of verplaatsing. Ook wat hulp met oriëntering rond welke motorisatie ik best zoek, eerste controles die ik zelf kan uitvoeren zijn welkom. Uiteraard ben ik hier op het forum mn kennis van deze modellen aan het bijschaven . Regio ruime omgeving rond Brussel (+-50km), nederlands/frans 

Alvast bedankt voor jullie hulp. 

Groeten
    Filip

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Beste
      Neem eens zonder fout een kijkje bij ATS in Nijvel! 
      http://www.ats-porsche.be/
      In ieder geval veel succes met de zoektocht.

Welkom Filip, ik woon in de regio (onderkant) Brussel. Ik kan DML Motors in 1500 Halle erg aanraden. Hij heeft mij bijgestaan bij mijn aankoop (specifieke info, nazicht op de brug, eerlijke mening/conclusie…) en doet al sedert lang het onderhoud van mijn P. Hij heeft veel klanten in de Porsche-wereld, ook van luchtgekoelde exemplaren. 

Welkom en THN911 in Braine L’alleud vind ik een aanrader .
          Persoonlijk zou ik voor een 3liter kiezen ipv van een 2.7.
          Groeten Jacques

Welkom Filip aka Filou,
            Bij ons in het noord-oosten zitten er zeker een paar. Voor jouw regio zullen andere forumers je vast tips kunnen geven.
            And do remember: sometimes the chase is better than the catch.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.