Pré 356

• Maker
    Discussie
  • von 1948 bis 1950 wurden nur 43 Coupe und Cabrio gebaut
    An dem Exemplar hier soll alles noch original sein inkl. Typenschild.
    Ab 1951 gab es dann den 356A.

carrosserie in alu

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Hallo Thomas,
      Goed gezien.Heb inderdaad ook nog een Volvo amazone type 121 van het bouwjaar 1967.In de andere garage staat ook nog een Austin Healey 100/6
      van het jaar 1958(een cabrio voor als het echt lekker weer is)
      Groetjes

Wauuw 8)
        Ik zie dat je ook nog ‘n volvo amazon hebt staan? 🙂

Klopt.Ondertussen heb ik gezien dat hij terug te koop staat
          op volgende site:
          http://www.mobile.de/home/index.html#1
          Groetjes

😯 daar was werk aan. ik hem hem anlangs nog gzien op kapaza ofzo 😉

😀 roll:

[quote=”olaf”:13fzjhl0]:D Heb zelf een porsche 356preA laten restaureren. Deze wagen was een Californieimport werd in 2000 gerestaureerd en hebben daar 2jaar aan gewerkt.Heb ondertussen 5jaar mee gereden en eind vorig jaar verkocht.
                Heb ook nog veel fotos van de restauratie. 😀 D [/quote]

laat ze maar komen ❗ 😉

😀 Heb zelf een porsche 356preA laten restaureren. Deze wagen was een Californieimport werd in 2000 gerestaureerd en hebben daar 2jaar aan gewerkt.Heb ondertussen 5jaar mee gereden en eind vorig jaar verkocht.
                  Heb ook nog veel fotos van de restauratie. 😀 D

als je echt wil zien hoe een 911 gemaakt wordt, kan je natuurlijk ook altijd een afspraak maken en een toer door het fabriek maken.

Afspraken maak je best wel lang genoeg op voorhand want ze zitten dikwijls vol.
                    Het is bij mij nu al een jaar of 5 geleden dat ik er nog eens een gedaan heb, maar het begint wel te kriebelen om het nog eens te doen.
                    Het is vast en zeker de moeite !!

http://rapidshare.com/files/58870960/911.rar.html

uitpakken met winrar (rarsoft.com)

volgt nog een 2e setje, is nu aan het uploaden

[quote=”Black_Devil911″:3f4fth41]Echt tof om te zien ❗

Is er geen fimpje beschikbaar hoe ze een 911 maken ?[/quote]

yep

stand by , effe zoeken of ik dat ergens onlijn kan smijten

ken

KNAP, daar is met veeel passie en met veel liefde aan gewerkt geweest in den tijd!!!

Echt heel schoon als je dat ziet, dat is echt vakmanschap waar ik van hou

Knap! Thx Koen!

Echt tof om te zien ❗

Is er geen fimpje beschikbaar hoe ze een 911 maken ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.