Prestige auto couture

Home Forum Porsche Talk Prestige auto couture

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Heeft er al ooit iemand gehoord van een bedrijf dat velgen (maakt) van het merk prestige auto couture? Zag er nette zwarte tweedelige  velgjes van maar heb nog nooit van het merk gehoord, hier misschien iemand wel al van gehoord ? Is het een “prestige” merk of……?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • Thx Mark 

Toch al 1 van de knapste 992 die ik gezien heb. De GT versie zijn agressief maar daarom niet mooier. Heel knap gedaan.

Dedju das sjiek menne maan !!

thx, en ik zal het ‘m zeggen yellow…..

mooie foto’s, complimenten aan de fotograaf en de eigenaar 

thx mannen …

Impressive, wat een prachtig beest !

Mooi photoshoot  !
                      Maar nu ziet men ook  dat een zwarte auto alles van de omgeving weerspiegelt of reflecteert en zodoende de detail of karakteristiek lijnen  van het koetswerk minder scherp  of vaag worden. 
                       Met een kanariegele , appelblauwe of gifgroene kleur bijvoorbeeld ,heb  je dit niet  
                       Dit even terloops gezegd zijnde 

Nice 

looks good 

Afgelopen weekend gebruik gemaakt van de fotoshoot die ik kreeg bij de aankoop van de velgjes, … bij deze enkele beeldjes van “my pride and joy”

Dat kan geregeld worden. Ik zal er mijn vrouw even mee laten rijden. Bij hare BMW 320e van een half jaar oud is de rechter voorvelg ook al “gefreesd”. 

memo to self: keep her out of driver seat of Spyder

Zonde dat de velgranden niet blank gefreesd zijn

+1

Mooie velgen, Wing! Héél understated naar jouw normen.. 

vuil ?? daar is poetsen goed voor héé, laat die maar mooi rood hoor…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.