prijzen 993

• Maker
    Discussie

• Erik
    Deelnemer

Ik probeer mij met het oog op eerste aankoop een idee te vormen van de porsche tweedehandsprijzen, maar als ik de prijzen zie van tweedehands 993’s dan schrik ik toch eens. Ok het is kwestie van vraag en aanbod en de 993 is een gegeerd model maar dalen die prijzen nog of zijn ze aan het stijgen ?

bijvoorbeeld deze 993 turbo, prachtige wagen natuurlijk maar 65k ? :

http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php?p=occasie&pg=detail&auto=73

Koop je zoiets om mee te rijden of als verzamelstuk om in je garage nog 20 jaar te laten droogstaan ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 108)
    • Anoniem

Rocco schrijft:

krijg mijn nieuwe foto niet op mijn avatar 😕

Ik heb vorige week ook geprobeerd mijn avatar te wisselen, mij lukte het ook niet.
        Ik wil ook wel eens gaan wisselen, ik heb er nog eentje opstaan met gele nummerplaat 🙄

Proficiat! k zag je machine op porschen met pasen, mooi.mooi.mooi…
          ik droom zelf nog altijd van opnieuw een 993 cab of targa aan te schaffen…

merci luc, ben al wat beginnen symoniseren maar moet morgen vroeg op… mijn eerste indruk is 200% in orde, dus alles ok 😉 😆

maar krijg mijn nieuwe foto niet op mijn avatar 😕

Vandaag de 993 cabrio naar den Erik (Rocco) gebracht, stond er al achter te wachten denk ik. 😆 😆 😆
              Veel geluk er mee he Rocco en vele fijne kilometertjes he. 8) 8) 8)

Dat noem ik nou een leuke vervangwagen 8)

Zo kan je het wel zeggen, rij er momenteel mee tot hij verkocht is. 8) 8) 8)

BTW luc, is je nieuwe avatar ook je nieuwste aanwinst?? Ik heb er geen draadje van gevonden of heb ik dat gewoon compleet gemist.

Anoniem

Rocco en Luc ,

Zelf heb ik er ook nog over nagedacht om Luc zijn 993 te kopen .
                      Spijt heb ik niet maar toch een gevoel van ,dat is toch wel een mooie wagen met een lage km stand en cabrio .
                      Maar ja zo stopt het nooit .
                      Zoals Luc het schrijft je mag geen spijt hebben en niet achterom kijken .

oei oei dat wordt hier een delicaat onderwerp, ik denk dat er hier 2 met een foute forumnaam gaan zitten want ik moet van die (sci)rocco af en bij luc ist al niet beter 😛

@luc993cabrio: had je vrouw je avatar niet mee verkocht aan Rocco?

Anoniem

potverdorie Luc, was dat ook van plan ware het niet dat ik een beetje met een houten kop zit…communiefeestje gehad gisteren 😕

reys schrijft:

Zit er daar geen eentje in Brugge in een hoekje te wenen? Verontrustend stil daar!

Nee hoor, nooit achterom kijken hé, heb zelf beslist om hem te verkopen dus 8) 8) 8)
                              Wel al weer goed op zoek naar een andere P hoor. 😆 😆 😆

Deze namiddag met de 997s cabrio eens gaan rijden tot in Knokke naar de nieuwe P garage gaan kijken en moet zeggen die 997S rijdt toch ook verdomd goed zulle 😛 😛 😛 , effe achter ne 997 Turbo gereden maar die kon ik nie bijhouden in het optrekken. 😳 😳 😳

Anoniem

Zit er daar geen eentje in Brugge in een hoekje te wenen? Verontrustend stil daar!

Zo is het 🙄 😉

Proficiat Rocco. In het leven moet je niet te lang dromen, maar gewoon doen !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 108)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.