prijzen 993

• Maker
    Discussie

• Erik
    Deelnemer

Ik probeer mij met het oog op eerste aankoop een idee te vormen van de porsche tweedehandsprijzen, maar als ik de prijzen zie van tweedehands 993’s dan schrik ik toch eens. Ok het is kwestie van vraag en aanbod en de 993 is een gegeerd model maar dalen die prijzen nog of zijn ze aan het stijgen ?

bijvoorbeeld deze 993 turbo, prachtige wagen natuurlijk maar 65k ? :

http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php?p=occasie&pg=detail&auto=73

Koop je zoiets om mee te rijden of als verzamelstuk om in je garage nog 20 jaar te laten droogstaan ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 108)
    • Anoniem

Witte schoenen kunnen nog hé Rocco maar witte sokken zijn “not done” 8)

ik heb de porsche gekocht als was het mijn eerste en ook mijn laatste, eentje die klassiek luchtgekoeld is en toch modern, een die zowel investering is als hobby, een die na 10 uur in de file gestaan te hebben met mijn bus in gent centrum toch nog plezier geeft van autorijden,… en vooral een die past bij mijn witte schoenen 😆 😈 😯

Anoniem

Proficiat ,
            Als eerste Porsche kan dit tellen ,een knappe 993 .

En nu maar veel veilige kilometers malen .

Proficiat met je aankoop, zo blijft de cabrio toch op het forum 😀
              Je zal er veel plezier aan beleven, geloof mij maar 😉

Anoniem

Vrijdag de 13° dan toch en geluksdag 8)
                Proficiat aan alle twee 😉
                Luc, wat zouden wij doen zonder die vrouwen hé?

Anoniem

dat kan tellen als eerste porsche!
                  Kan zeker geen slechte investering zijn met slechts 55000Km op de teller …
                  De 993 cabrio is een van de weinige porsches ( 2 eigenlijk maar) waar ik m’n 911 zou voor inruilen maar ik vind de taks te hoog voor de weinig km”s die ik doe.
                  (De andere is een 911 speedster maar die zijn dan weer te duur geworden. 👿 )
                  Succes alleszins. Topwagen!

Dikke proficiat rocco fantastisch maschien 😯

ik moet precies is gaan soliciteren bij de lijn 😆 😆 😆

Rocco schrijft:

… de porsche is om mijn midlifecrisis te verantwoorden nu ik ook zelf ook 40 jaar ben geworden en tot het rijk van de oldtimers ga behoren 😈

proficiat met je aankoop en veel veilige kilometers gewenst. (het plezier krijg je er sowiso gratis bij) Een 993 als eerste P is voor velen slechts een droom!

wel voortaan je leeftijd anders uitleggen of het wordt helamaal pijnlijk voor hen waarvan de teller nog hoger staat 😳

Merci Luc, het minste wat kan gezegd worden van je vrouw is dat ze héél goed kan rijden én auto’s verkopen 😆

Maar ja bij het eerste bezoek zonk de moed al in mijn schoenen en mijn verstand sloeg op hol 😛

Na een nachtje slapen en naar de pluspunten te kijken was het een eenvoudige beslissing want het alternatief – hogere km stand, lagere prijs, maar hogere kost achteraf – is eigenlijk jezelf een kat in een zak kopen.

Het beste met de zoektocht naar je nieuw raspaard 😉

PT

Van harte Rocco ! 8)

Inderdaad mijne 993 is dus verkocht door mijn vrouw(gelukkig was ik op de hoogte!!!) 😆 😆 😆 , ze heeft precies betere verkoopstalenten dan ik hé 😉 😉 😉

Proficiat @ Rocco hé. 8) 8) 8)

@ Joebar s2, zal voorlopig met mijne 997s cabrio rijden tot deze verkocht is en dan wel uitzien ,waarschijnlijk naar een 997 Turbo of ❓ ❓ ❓

plumber schrijft:

Proficiat Rocco en welkom in de club 8)
                              Spijtig dat je niet mee kan naar Franchorchamps.

Had jij geen Scirocco besteld?
                              Blijkbaar betaald de lijn niet slecht, 2 nieuwe wagens in 1 keer 😉 😆 😆

ja de lijn is zowat de enige firma waar je overuren wordt betaald voor in de file te staan 😆

de scirocco is op afbetaling en was mijn eerste nieuwe auto ooit, al mijn andere auto’s waren minstens 10 jaar oud en de porsche is om mijn midlifecrisis te verantwoorden nu ik ook zelf ook 40 jaar ben geworden en tot het rijk van de oldtimers ga behoren 😈

Veel plezier met je nieuwe aanwinst Roco.
                                …en houden nu hè:)
                                Grtz Pascal911.

Proficiat Rocco en welkom in de club 8)
                                  Spijtig dat je niet mee kan naar Franchorchamps.

Had jij geen Scirocco besteld?
                                  Blijkbaar betaald de lijn niet slecht, 2 nieuwe wagens in 1 keer 😉 😆 😆

gefeliciteerd rocco, echt een hele mooie 8)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 108)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.