Probleem met verstraler

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Probleem met verstraler

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb een eigenaardig probleem: bij mijn voorlicht (kant bestuurder) werkt het gewone dimlicht wel, maar als ik switch naar verstraler (dus die in dezelfde lichtblok, niet de lichtklaxon) dan heb ik niets (ttz noch het dimlicht gaat nog, hetgeen normaal is, noch de verstraler). Langs de passagierskant gaat alles wel zoals het moet.
      Omdat het een H4 lampje is met beide lichten in 1 ampoule, dacht ik dat de lamp kapot was. Maar na vervanging door een nieuw lampje is het probleem nog niet opgelost.
      Wat zou dat kunnen zijn ? Heeft iemand hints van waar ik moet zoeken ?
      Bedankt
      Filip

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Anoniem

Dat was het ! Bedankt !
        Ik 😳 schaam me zeer diep dat ik er zelf niet aan heb gedacht. Ik was er van uitgegaan dat het dat niet kon zijn omdat ik dacht dat er maar 1 zekering was voor beide verstralers. En aangezien er nog 1 van beide werkte…
        Enfin, opgelost en nu kan ik met een gerust gemoed naar de technische controle

[quote=”fdeville”:1ba9rkro]Ik heb een eigenaardig probleem: bij mijn voorlicht (kant bestuurder) werkt het gewone dimlicht wel, maar als ik switch naar verstraler (dus die in dezelfde lichtblok, niet de lichtklaxon) dan heb ik niets (ttz noch het dimlicht gaat nog, hetgeen normaal is, noch de verstraler). Langs de passagierskant gaat alles wel zoals het moet.
          Omdat het een H4 lampje is met beide lichten in 1 ampoule, dacht ik dat de lamp kapot was. Maar na vervanging door een nieuw lampje is het probleem nog niet opgelost.
          Wat zou dat kunnen zijn ? Heeft iemand hints van waar ik moet zoeken ?
          Bedankt
          Filip[/quote]

zekering stuk ? of de bekabeling defect ? zie eerst eens naar je zekering links voor onder de motorkap.

Luc

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.